Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Masig skriver: Lige idag har jeg ikke den store appetit, men er nok pga forkølelse og træthed... Men ellers har jeg det normalt som du beskriver hele dagen.. render og æder småting konstant... Og synes ikke jeg bliver mæt af det.. Til gengæld så skal jeg helst ikke spise aftensmad, for det ligger virkelig tungt... jeg bliver enormt oppustet og mæt og får ondt i maven og føler jeg tager 5 kg på bare ved én portion aftensmad... Men resten af dagen kan jeg spise hele tiden...
Lige idag har jeg ikke den store appetit, men er nok pga forkølelse og træthed... Men ellers har jeg det normalt som du beskriver hele dagen.. render og æder småting konstant... Og synes ikke jeg bliver mæt af det.. Til gengæld så skal jeg helst ikke spise aftensmad, for det ligger virkelig tungt... jeg bliver enormt oppustet og mæt og får ondt i maven og føler jeg tager 5 kg på bare ved én portion aftensmad... Men resten af dagen kan jeg spise hele tiden...
sådan har jeg det osse..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
frk andreasen skriver: sådan har jeg det osse..
har lige sipst en ordentlig portion aftensmad... og er stadig sulten
Kay skriver: har lige sipst en ordentlig portion aftensmad... og er stadig sulten
ja det mætter ikke længe af gangen
frk andreasen skriver: ja det mætter ikke længe af gangen
bestemt ik... det eneste der foregår i min hjerne i dag er... hvad kan jeg nu spise
har spist 2 litter koldskål i dag... ud over en masse andet mad og er stadig sulten... må nok hellere snart gå i seng...
Kay skriver: bestemt ik... det eneste der foregår i min hjerne i dag er... hvad kan jeg nu spise
præcis
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128