ædeflip...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

927 visninger
15 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. april 2012

Kay

er jeg den eneste der nogle dage bare kan spise og spise uden at blive mæt...

normalt spiser jeg ik mere end jeg plejer... men i dag så er jeg bare sulten hele tiden... går og småspiser...

gullerødder taziki grov boller rugbrødsmadder frugt koldskål og en lille bitte smule chokolade...  bliver bare ved og ved og være sulten...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

Masig

Kay skriver:

normalt spiser jeg ik mere end jeg plejer... men i dag så er jeg bare sulten hele tiden... går og småspiser...

gullerødder taziki grov boller rugbrødsmadder frugt koldskål og en lille bitte smule chokolade...  bliver bare ved og ved og være sulten...

Lige idag har jeg ikke den store appetit, men er nok pga forkølelse og træthed... Men ellers har jeg det normalt som du beskriver hele dagen.. render og æder småting konstant... Og synes ikke jeg bliver mæt af det.. Til gengæld så skal jeg helst ikke spise aftensmad, for det ligger virkelig tungt... jeg bliver enormt oppustet og mæt og får ondt i maven og føler jeg tager 5 kg på bare ved én portion aftensmad... Men resten af dagen kan jeg spise hele tiden...

Anmeld

20. april 2012

Sørens

Kay skriver:

HELL YEAH Nogle dage æder jeg også konstant! Så du er IKKE alene!

Anmeld

20. april 2012

Isaac's mor

Kay skriver:

Haha, lig præcis det samme jeg har spist idag

Du er absolut ikk alene

Anmeld

20. april 2012

Isaac's mor

Og det er forresten ogs godt at gå at små spise under graviditeten, især fordi man (når man er langt henne) blive fudstændig kvalmende prop mæt af et større måltid!

Anmeld

20. april 2012

Camillos

Kay skriver:

kender følelsen .. sådan har jeg haft det fra dag 1 !! Hvis jeg ikke får noget i maven hele tiden får jeg kvalme.. og kvalmen skal spises væk! 

Anmeld

20. april 2012

Kay

Masig skriver:

Lige idag har jeg ikke den store appetit, men er nok pga forkølelse og træthed... Men ellers har jeg det normalt som du beskriver hele dagen.. render og æder småting konstant... Og synes ikke jeg bliver mæt af det.. Til gengæld så skal jeg helst ikke spise aftensmad, for det ligger virkelig tungt... jeg bliver enormt oppustet og mæt og får ondt i maven og føler jeg tager 5 kg på bare ved én portion aftensmad... Men resten af dagen kan jeg spise hele tiden...

puhh ha det lydder ik sjovt...

Anmeld

20. april 2012

Kay

Sørens skriver:

HELL YEAH Nogle dage æder jeg også konstant! Så du er IKKE alene!

det er jo helt vild hvad der kan ryge ned...  godt jeg ikke tæller alle kalorierne...

Anmeld

20. april 2012

Kay

Sophie.Hammershøy skriver:

Haha, lig præcis det samme jeg har spist idag

Du er absolut ikk alene

hihi godt... syntes bare det er mystisk for andre dage kan jeg gå slet ik og være sulten men bare spise fordi jeg tænker at det bør jeg jo...

Anmeld

20. april 2012

Kay

Camillos skriver:

kender følelsen .. sådan har jeg haft det fra dag 1 !! Hvis jeg ikke får noget i maven hele tiden får jeg kvalme.. og kvalmen skal spises væk! 

jeg får ik sådan kvalme... jeg er bare sulten.... og når jeg er sulten er jeg irritabel... godt manden ik er hjemme...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.