Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Gaia skriver: Overvejer faktisk stor rengøring tilsat lidt bryan adams musik
Overvejer faktisk stor rengøring tilsat lidt bryan adams musik
Lyder som en god ide, så kan du måske få danset veer igang.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kruse90 skriver: Jeg hepper alt hvad jeg kan Og sender en masse vestøv afsted
Jeg hepper alt hvad jeg kan Og sender en masse vestøv afsted
Tak Hvem ved hvis du føder før og jeg går en uge over, så mødes vi måske på fg
Laijona Äiti skriver: Lyder som en god ide, så kan du måske få danset veer igang.
Jep det var planen
Masser af vestøv til dig. Håber, der snart sker noget
Gaia skriver: Tak Hvem ved hvis du føder før og jeg går en uge over, så mødes vi måske på fg
hehe ja det kunne nu være ret sejt
Gaia skriver: Så ramte jeg terminen....og øh skulle ikke have siddet her og hygge på baby.dk, men skulle have ligget på fødegange . Øv osse..hvorfor sker d ikke en flyvende fis. Viste detjo godt. Harjo prøvet atgå over tid før. Men alligevel får jeg den der øv fornemmelse og lidt ked af det hed indeni Sådan en anelse nedtrykt. Øv bøv havde sådan håbet atfordi jeg er anden gangs gravid, at jeg i det mindste ville føde på terminen..lidt optimistisk..men alligevel man har jo lov at håbe. Sidst gik jeg seks dage over tid. Gad vide om jeg skal regne med at gå samme antal dage over tid, kortere eller mere??? Nogle med erfaringer?
Så ramte jeg terminen....og øh skulle ikke have siddet her og hygge på baby.dk, men skulle have ligget på fødegange . Øv osse..hvorfor sker d ikke en flyvende fis. Viste detjo godt. Harjo prøvet atgå over tid før. Men alligevel får jeg den der øv fornemmelse og lidt ked af det hed indeni Sådan en anelse nedtrykt. Øv bøv havde sådan håbet atfordi jeg er anden gangs gravid, at jeg i det mindste ville føde på terminen..lidt optimistisk..men alligevel man har jo lov at håbe. Sidst gik jeg seks dage over tid. Gad vide om jeg skal regne med at gå samme antal dage over tid, kortere eller mere??? Nogle med erfaringer?
det er bare ikke til at regne med overhovedet.
Fødte 40+0 første gang, 38+0 andne gang o nu rammer jeg 39+0 i morgen og har ikke født endnu...så ja, det kan gå op og ned:-)
Håber det er din tur næste gang
MariaE skriver: det er bare ikke til at regne med overhovedet. Fødte 40+0 første gang, 38+0 andne gang o nu rammer jeg 39+0 i morgen og har ikke født endnu...så ja, det kan gå op og ned:-) Håber det er din tur næste gang
Hvem ved måske vi også mødes på fg Bliver spændende at se hornår du føder. Jeg håber bare jeg føder indenfor den næste uge..ih får helt sug i maven ved tanken. Håber ik jeg skal sættes igang.
Masser af ve støv sendes afsted :-)
Nattøs skriver: Masser af ve støv sendes afsted :-)
Tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128