Termin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.100 visninger
20 svar
0 synes godt om
20. april 2012

Gaia

Så ramte jeg terminen....og øh skulle ikke have siddet her og hygge på baby.dk, men skulle have ligget på fødegange . Øv osse..hvorfor sker d ikke en flyvende fis. Viste detjo godt. Harjo prøvet atgå over tid før. Men alligevel får jeg den der øv fornemmelse og lidt ked af det hed indeni  Sådan en anelse nedtrykt. Øv bøv havde sådan håbet atfordi jeg er anden gangs gravid, at jeg i det mindste ville føde på terminen..lidt optimistisk..men alligevel man har jo lov at håbe. Sidst gik jeg seks dage over tid. Gad vide om jeg skal regne med at gå samme antal dage over tid, kortere eller mere??? Nogle med erfaringer? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

VNB

Gaia skriver:

Så ramte jeg terminen....og øh skulle ikke have siddet her og hygge på baby.dk, men skulle have ligget på fødegange . Øv osse..hvorfor sker d ikke en flyvende fis. Viste detjo godt. Harjo prøvet atgå over tid før. Men alligevel får jeg den der øv fornemmelse og lidt ked af det hed indeni  Sådan en anelse nedtrykt. Øv bøv havde sådan håbet atfordi jeg er anden gangs gravid, at jeg i det mindste ville føde på terminen..lidt optimistisk..men alligevel man har jo lov at håbe. Sidst gik jeg seks dage over tid. Gad vide om jeg skal regne med at gå samme antal dage over tid, kortere eller mere??? Nogle med erfaringer? 

jeg har på fornemmeren at du går i fødsel på søndag  

søndags børn er jo super fantastiske hehe  (og heldige siger man vist

jeg puster ihvertfald en masse ve-støv i din retning!!  

Anmeld

20. april 2012

Gaia

VNB skriver:

jeg har på fornemmeren at du går i fødsel på søndag  

søndags børn er jo super fantastiske hehe  (og heldige siger man vist

jeg puster ihvertfald en masse ve-støv i din retning!!  

Tak  Håber da du har ret. 

Anmeld

20. april 2012

Kruse90

Jeg hepper alt hvad jeg kan
Og sender en masse vestøv afsted

Anmeld

20. april 2012

malo

Gaia skriver:

Pøj pøj med det. Jeg gik en uge over tid første gang, og da jeg var gravid og ramte terminsdatoen anden gang, skrev jeg til alle at det heller ikke blev i dag, men så ved 16-tiden begyndte veerne, og kl. 22.40 - halvanden time efter jeg var ankommet til hospitalet, fødte jeg. Så jeg ramte altså terminsdatoen anden gang, så der er håb forude

Sender vestøv i din retning

Anmeld

20. april 2012

lio

Kan du ikke gå i gang med noget vindues pudsning eller noget? jeg sender en i hvert fald en ordenlig håndfuld ve-støv efter dig.  krydser lige for weekenden.

Anmeld

20. april 2012

Gaia

Laijona Äiti skriver:

Kan du ikke gå i gang med noget vindues pudsning eller noget? jeg sender en i hvert fald en ordenlig håndfuld ve-støv efter dig.  krydser lige for weekenden.

Overvejer faktisk stor rengøring tilsat lidt bryan adams musik 

Anmeld

20. april 2012

AnonymMor

Øv bøv

Masser af vestøv til dig håber du snart går i fødsel

Anmeld

20. april 2012

Gaia

malo skriver:

Pøj pøj med det. Jeg gik en uge over tid første gang, og da jeg var gravid og ramte terminsdatoen anden gang, skrev jeg til alle at det heller ikke blev i dag, men så ved 16-tiden begyndte veerne, og kl. 22.40 - halvanden time efter jeg var ankommet til hospitalet, fødte jeg. Så jeg ramte altså terminsdatoen anden gang, så der er håb forude

Sender vestøv i din retning

Ih håber håber håber, men tror desværre ikke at jeg er så heldig som dig. Har hverken niven, menssmerter eller noget..

Tak for ve støvet, håber det sætter gang i et eller andet 

Anmeld

20. april 2012

Gaia

Rinepigen skriver:

Øv bøv

Masser af vestøv til dig håber du snart går i fødsel

Tak  Håber det virker 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.