Emmaljunga hvilken farve?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2012

lycly

Har stemt Silver Check, da det er den vi har Synes den har det fedeste design!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

Maja_4000

PP black .. Det er vores klapvogn

Anmeld

21. april 2012

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

Okay 

På deres hjemmeside er den lyserøde kun i klapvogne og kombi vogne og den grønne kun i klapvogne

Det er ikk dem .
Den er sort med en lyserød stribe eller grøn . Præcis som den blå og røde.

Men de har så bare lavede inder stoffet hvidt med hebholds vis lyserøde og grønne blomster . Ih irriterende jeg ikk kan finde den .

Anmeld

21. april 2012

MorDk

Helt klart SILVER CHECK. Har købt den i Citybag igår til vores prinsesse i maven.... Kunne ikke lide den da jeg så den i kataloget ... men IRL er den SÅ flot og lækker!!!

Anmeld

21. april 2012

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

Det er ikk dem .
Den er sort med en lyserød stribe eller grøn . Præcis som den blå og røde.

Men de har så bare lavede inder stoffet hvidt med hebholds vis lyserøde og grønne blomster . Ih irriterende jeg ikk kan finde den .

Okay det bare iorden 

Anmeld

22. april 2012

Mom2

Vi havde kig på den med røde striber, synes den er rigtig fin fordi den har lidt farve uden at det er pige eller drenge farve..
Vi er dog endt med limitid edition 2012 der har lime striber Faldt jeg pladask for da jeg så den

Anmeld

22. april 2012

Mom2

Anonym skriver:

Okay 

På deres hjemmeside er den lyserøde kun i klapvogne og kombi vogne og den grønne kun i klapvogne

Du kan ikke finde limitid edition for 2012 på nettet, de skal ses i butikkerne (babysam eller ønskebørn)

Kan forresten lige lave en rettelse til et tidligere indlæg, den med grønne striber har ikke blomster men stof med får på!

Anmeld

22. april 2012

emsaroto

har stemt black ... er mest til det helt rene

Anmeld

22. april 2012

Ka+Ma=Be

Sort! Den har jeg selv! hehe. Total kedelig

Anmeld

23. april 2012

Anonym trådstarter

Christina9870 skriver:

Du kan ikke finde limitid edition for 2012 på nettet, de skal ses i butikkerne (babysam eller ønskebørn)

Kan forresten lige lave en rettelse til et tidligere indlæg, den med grønne striber har ikke blomster men stof med får på!

Okay 

Tror vi vælger black/red eller silver check 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.