Emmaljunga hvilken farve?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken farve/farver kan i bedst lide?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.682 visninger
27 svar
0 synes godt om
20. april 2012

Anonym trådstarter

Hej 

Nu er vi bestemt os for at vi skal have en Emmajunga Big Star Uniq.
Så er det næste spørgsmål bare hvilken farve den skal have og det jo svært for synes Emmaljunga laver nogle lækre farver.

Så er ikke sød stemme på den/dem i bedst kan lide

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

mortilnoahogmelina

Har stemt 1-2 vi har selv 2. Jeg elsker den farve og den passet til.begge køn. Så praktisk

Anmeld

20. april 2012

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

Har stemt 1-2 vi har selv 2. Jeg elsker den farve og den passet til.begge køn. Så praktisk

Ja det også der for vi har valgt noget der passer til begge køn 

Er vild med den der har en blå/turkis stribe hen ad siden, men den går ikke hvis vi får en pige senere. Selvom vi skal have en dreng 

Anmeld

20. april 2012

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

Ja det også der for vi har valgt noget der passer til begge køn 

Er vild med den der har en blå/turkis stribe hen ad siden, men den går ikke hvis vi får en pige senere. Selvom vi skal have en dreng 

Anmeld

20. april 2012

mortilnoahogmelina

Præcis . Er selv vild med mange af dem men en del af dem er køns bestemt desværre . Og det er dyrt at købe ny barnevogn hver gang msn får en bebs jo

Jeg selv er helt forelskede i de to som er speciel modeller og ikk lavede særlig mange af . En er sort lyserød med lyserøde blomster som mønster inden i .

Og den anden er med grøn i stedet .

Jeg er helt solgt . Men vores er kun halvandet år og fejler intet .

Anmeld

20. april 2012

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

Præcis . Er selv vild med mange af dem men en del af dem er køns bestemt desværre . Og det er dyrt at købe ny barnevogn hver gang msn får en bebs jo

Jeg selv er helt forelskede i de to som er speciel modeller og ikk lavede særlig mange af . En er sort lyserød med lyserøde blomster som mønster inden i .

Og den anden er med grøn i stedet .

Jeg er helt solgt . Men vores er kun halvandet år og fejler intet .

Jeg vil ikke købe ny vogn til næste barn 

Kan du give et link til dem du snakker om??

Anmeld

20. april 2012

chael

Ville tage den helt sort. Eller den der er på nederste billede

*C

Anmeld

20. april 2012

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

Jeg vil ikke købe ny vogn til næste barn 

Kan du give et link til dem du snakker om??

Det vil vi nemlig heller ikk selv . Skal prøve om jeg kan finde den. Men det er en speciel model altså vil sige der er kun lavede få stk af hver . Så ved ikk om den findes på nettet . De har den i babysam i holbæk har jeg set den .

Anmeld

20. april 2012

Mette M

Anonym skriver:

Hej 

Nu er vi bestemt os for at vi skal have en Emmajunga Big Star Uniq.
Så er det næste spørgsmål bare hvilken farve den skal have og det jo svært for synes Emmaljunga laver nogle lækre farver.

Så er ikke sød stemme på den/dem i bedst kan lide

Vi har selv pp black/red. Synes den er rigtig flot og synes godt den kan bruges til begge køn. Vi har en dreng.

Anmeld

20. april 2012

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

Det vil vi nemlig heller ikk selv . Skal prøve om jeg kan finde den. Men det er en speciel model altså vil sige der er kun lavede få stk af hver . Så ved ikk om den findes på nettet . De har den i babysam i holbæk har jeg set den .

Okay 

På deres hjemmeside er den lyserøde kun i klapvogne og kombi vogne og den grønne kun i klapvogne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.