Så har jeg klippet makrellen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

495 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. april 2009

Loggidut

Og her mener jeg altså mit barn!
Jeg fik nok, kunne simpelthen ikke holde det garn ud mere, og det kunne hun altså heller ikke!
Så hun fik turen med trimmeren, sorry kalaha!
På den lange, vupti sving svong, så var hun klippet...godt nok under mange vridninger, 2 stk. chokolade, og en tandbørstning...hvilket mit spejl så også bære præg af nu...det er smurt ind i tandpasta!

well...i morgen stikker håret ikke under huen, og genere hendes øjne, og det kilder ikke i nakken...og nu kan jeg så håbe på det groer mere ens ud!

Så det blev trimmeren...og tænk faderen synes det var okay? fantastisk...sket er sket...så lad nu være med at bank mig oven i hovedet...ik?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2009

Plysbjørnen

flot sloggi... Det gjorde jeg sgu også ved Laura lige før jul... hun fik den bare på den helt korte...

Anmeld

13. april 2009

Kaufie

Det ser da stadig fint og feminint ud.....

Og Tif vil helt sikkert sætte pris på at det ikke stikker, generer og kildrer mere....

Anmeld

13. april 2009

linemus

Det ser fint ud. Hun er så vakker, men hun minder mig også sådan om Signe Hun ligner jo bestemt ikke nogen dreng. Så længe du ikke tager den korte trimmer, så går det nok.

Anmeld

13. april 2009

Kaufie

Sådan her ser man ud hvis moren har taget den korte trimmer

Anmeld

14. april 2009

ka li ja

for helvede da også!!!!!

aj det er jo ikke så slemt. jeg var bange for du ville gøre ligesom kaufie

det var det helt korte jeg ville syntes var synd... til en pige.

alexander har også tit fået med den korte på trimmeren.. det er vist også ved at være ved tiden igen

den bette skal bare ha langt hår ligesom sin far!

aj nok ikke helt, men det beskytter faktsisk lidt mod solen på ørene... alexander er allerede blevet skoldet oven på ørene...... ups... solcremen skal bruges allerede nu!

Anmeld

14. april 2009

Tut

Noah har så stadig sin første klipning til gode

Hvis den næste bliver en pige, så håber jeg at hun får en større hårvækst end sin storebror! Det ville sgu være syndt at have en tøs med så lidt hår - selvom jeg selv stortset var skaldet til jeg var 2 år

Tut

Anmeld

14. april 2009

Susan1978

aghhhhh hvor er den irriterende.. den bliver ved med at slette teksten og billederne i midten..

men nu får i disse..

Emil er også blevet klippet her i påsken, fik lige min mor til at ta med trimmeren og saksen til sidst.

Synes ikke jeg kunne trække den længere.

Anmeld

14. april 2009

Nadi

Oliver blev også klippet for noget tid siden og trænger igen. Det vokser bare som ukrudt og er helt ustyrligt !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.