Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har stemt Loke men kan også godt lide Norr.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hmmm indtil videre fører Storm med 41%!
Sørens skriver: fnis det bliver min mand ikke glad for at høre!
fnis det bliver min mand ikke glad for at høre!
Åhhh shit, kan han da godt lide Storm? Jeg synes seriøst det er et af de grimmeste navne.... fatter ikke at nogle forældre vil kalde deres børn det....
Men Loke er pænt.
FrkT skriver: Åhhh shit, kan han da godt lide Storm? Jeg synes seriøst det er et af de grimmeste navne.... fatter ikke at nogle forældre vil kalde deres børn det.... Men Loke er pænt.
Ja det er hans nr.1 Mit er Norr/Nord eller Loke!
Sørens skriver: Ja det er hans nr.1 Mit er Norr/Nord eller Loke!
til dit.... + til hans
FrkT skriver: til dit.... + til hans
You got my back!!!
Elvis betyder elvervisdom, lige ind i rollespilskonceptet, eller Torin, dværg kongen fra hobitten, kan godt lide Norr, alternativt Njord, som måske på skrift ser mere ud som et navn
Jeg har stemt Norr - synes det er super sødt.
Det er Storm nu også, men det er efterhånden brugt ret meget.
MoarHvidovre skriver: Jeg har stemt Norr - synes det er super sødt. Det er Storm nu også, men det er efterhånden brugt ret meget.
Ååh altså navnet LUKA...nu ved jeg ikke om du har brugt det som pige eller drengenavn, men det gad jeg godt vores søn skulle hedde, men min mand kan slet ikke abstrahere fra sangen...My name is Luka, I live on the second floor.... Øv øv og tredobbelt ØV
DitteMarie skriver: Elvis betyder elvervisdom, lige ind i rollespilskonceptet, eller Torin, dværg kongen fra hobitten, kan godt lide Norr, alternativt Njord, som måske på skrift ser mere ud som et navn
...ja kan godt lide stavemåden Njord!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128