Drengenavne afstemning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2012

Sørens

Barnepigen skriver:

Har stemt Strom, men kan også godt lide Norr (Noor/Nor/Nord)

Tænker navne som de her måske var noget for jer?? 

Valde (mar)

Sofus

Bertil

Hektor

Konrad

Zakarias

Sylvester 

Frithjof 

Theo (dor)

Julius

Emilius

Alfred

Frede

Alfred

Ludvig

Klaus

Uuuh Hektor/Hector er ret fedt! Det ryger sgu lige på listen! Tak

En Trojansk prins...ikke dårligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

Sørens

MortilElias2010 skriver:

Jeg er helt for Norr - det navn føler jeg pr mavefornemmelse efter at have læst jeres lille korte Intro er lige i jeres boldgade  Og tillykke med jeres kommende lille dreng 

Norr/Nord er også mit yndlings, men min mand synes ikke helt det "lyder" som et navn...han prøvede og sidde og kalde med det "Nooooor...Noooar der er mad!" Hæhæ Skøre mand!

Anmeld

20. april 2012

MortilElias2010

Sørens skriver:

Norr/Nord er også mit yndlings, men min mand synes ikke helt det "lyder" som et navn...han prøvede og sidde og kalde med det "Nooooor...Noooar der er mad!" Hæhæ Skøre mand!

Oggedog det gjorde vi også i sin tid  og ellers prøv at forestille jer at jeres dreng er blevet en mand og skal til jobsamtale - ræk hånden frem og præsenter "jerés dreng" med navn : "Goddag, jeg hedder ...." Det giver et godt indtryk af hvordan det vil blive i fremtiden 

Anmeld

20. april 2012

Sørens

MortilElias2010 skriver:

Oggedog det gjorde vi også i sin tid  og ellers prøv at forestille jer at jeres dreng er blevet en mand og skal til jobsamtale - ræk hånden frem og præsenter "jerés dreng" med navn : "Goddag, jeg hedder ...." Det giver et godt indtryk af hvordan det vil blive i fremtiden 

Ah ja smart!

Anmeld

20. april 2012

Moar2011

Sørens skriver:

Manden og jeg er virkelig i vildrede angående drengenavn!!?? Vi var helt sikre hvis det var blevet en pige men men men..nu bliver det så en lille dreng!

Så hvad synes I?

Lidt småfakts om os (måske det hjælper)

- Vi er film og rollespilsnørder

-Jeg er grafiker min mand er historiker

-Vores humor er ret sort

-Vil helst ikke have et ALT for trendy navn!

jeg har selv en SKØN storm

Men vi har selv snakket om navnet Loke hvis vi fik en dreng mere Noor har jeg haft oppe, men det synes manden ikk

Anmeld

20. april 2012

MortilElias2010

Sørens skriver:

Ah ja smart!

Ja de er jo kun så små i kort tid og så er det en super udelukkelsemetode, for man kan straks høre hvordan det vil lyde  Og det var så lidt  Håber det bliver anvendeligt i jeres navnevalg 

Anmeld

20. april 2012

Pigent

Sørens skriver:

Uuuh Hektor/Hector er ret fedt! Det ryger sgu lige på listen! Tak

En Trojansk prins...ikke dårligt!

Godt at der var noget der kunne bruges 

Kom lige til at tænke på lidt flere navne

Adam

Magne

Asger

Frej 

Anmeld

20. april 2012

4kløver

Sørens skriver:

Hæ skægt! Min mand og jeg tænker på Wolverine fra Xmen filmene! Han hedder nemlig Logan!

Har stemt logan pga xman for han er sej.
Vi havde også snakket om det navn. Loke kan jeg ikke li så godt men det kan manden så det fik sønnen som mellem navn.

Så kunne man kunne stemme på 2 blev det logan og Loke.

Anmeld

20. april 2012

FrkT

Af de navne kan jeg bedst lide Loke.... kan slet slet slet ikke fordrage navnet Storm, synes altså det er grimt med klamt på.... 

Anmeld

20. april 2012

Pikku Myy

Sørens skriver:

Manden og jeg er virkelig i vildrede angående drengenavn!!?? Vi var helt sikre hvis det var blevet en pige men men men..nu bliver det så en lille dreng!

Så hvad synes I?

Lidt småfakts om os (måske det hjælper)

- Vi er film og rollespilsnørder

-Jeg er grafiker min mand er historiker

-Vores humor er ret sort

-Vil helst ikke have et ALT for trendy navn!

Hvis du ikke vil have et alt for trendy navn, skal du nok holde dig fra Storm. Det er der to der hedder i min søns børnehave...

Jeg har stemt Norr - synes det er et helt fantastisk navn. I den dur, er jeg også ret vild med Sejer (selvom jeg er lidt i tvivl mht stavningen...).

Held og lykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.