hvad skal i i sommerferien?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2012

M&R

pemiro skriver:

Her skal den bare stå på hygge med at blive mor og så kommer vi til at tilneinge en hel del tid i vores kolonihaVe

Ellers skal vi ikke rigti. Noget.. Kæresten skal ud og finde et job nemlig

Uhhh ja så kan jeg godt se så kommer sommeren til at gå... Går ud fra i bor i lejlighed så er det jo totalt genialt med kolonihave:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

pemiro

M&R skriver:

Uhhh ja så kan jeg godt se så kommer sommeren til at gå... Går ud fra i bor i lejlighed så er det jo totalt genialt med kolonihave:-)

Ja vi bor nemlig i lejlighed, uden altan, så det er fantastisk lige at kunne lappe ned i kolonihaven.. Det tar 7 min at gå derned og 3 min på cykel, så den er jo lige i nærheden.. 

Bliver skønt at lillemanden kan sove dernede mens man selv kan sole sig eller ligende

Anmeld

24. april 2012

M&R

pemiro skriver:

Ja vi bor nemlig i lejlighed, uden altan, så det er fantastisk lige at kunne lappe ned i kolonihaven.. Det tar 7 min at gå derned og 3 min på cykel, så den er jo lige i nærheden.. 

Bliver skønt at lillemanden kan sove dernede mens man selv kan sole sig eller ligende

He he:-) ja det må jo siges at være genialt... kan godt huske hvordan det var da vi boede i lejlighed så må det godt nok gi en del frihed at kunne tage der ned ellers er det næsten ikke til at holde ud om sommeren:-)

Anmeld

1. maj 2012

LotusCPH

Altså vi bliver hjemme og slapper af. Tager i sommerhuset i rørvig og ellers er det projekt hus :0) Men altså man kan nu godt rejse med baby, men ja kommer jo an på hva det er for en str. der kommer ud og hvad I gerne vil forvente jer af ferien. Med en baby er det ret utilregneligt - og ja skal være børnevenligt Men ellers få tilpasset ferien eller tag på en afbudsrejse når Baby faktisk er ude - så kan du også se hvordan du ahr det og om I hellere vil blive hjemme eller ej :0)

Det er lidt med gefühlen

Anmeld

1. maj 2012

M&R

LotusCPH skriver:

Altså vi bliver hjemme og slapper af. Tager i sommerhuset i rørvig og ellers er det projekt hus :0) Men altså man kan nu godt rejse med baby, men ja kommer jo an på hva det er for en str. der kommer ud og hvad I gerne vil forvente jer af ferien. Med en baby er det ret utilregneligt - og ja skal være børnevenligt Men ellers få tilpasset ferien eller tag på en afbudsrejse når Baby faktisk er ude - så kan du også se hvordan du ahr det og om I hellere vil blive hjemme eller ej :0)

Det er lidt med gefühlen

Tror også bare vi bliver hjemme og tager det dom det kommer... kan jo være vi får et nemt barn så er det jo ikke noget problem:-) nu må vi se men hvis vejret blir godt så er en dansk ferie nu heller ikke så dårlig:-):-)

Anmeld

1. maj 2012

LotusCPH

lyder som en fornuftig ide Tror DK´s sommer bliver rigtig god i år  
Håber det da, nu der er barsel

Anmeld

1. maj 2012

M&R

LotusCPH skriver:

lyder som en fornuftig ide Tror DK´s sommer bliver rigtig god i år  
Håber det da, nu der er barsel

Ja ddt kunne være så skønt:-) nyder ihvertfald vejret idag:-)

Anmeld

1. maj 2012

LotusCPH

ja det er fantastisk - burde egentlig også gå ud men vil lige tage en powrnap inden manden kommer hjem

Anmeld

1. maj 2012

M&R

LotusCPH skriver:

ja det er fantastisk - burde egentlig også gå ud men vil lige tage en powrnap inden manden kommer hjem

Anmeld

7. maj 2012

DitteMarie

Vi har lejet et feriehus i seawest feriecenter sammen med mandens bror, kone og 1 årlige søn. Synes min søn på 1 1/2 skal have lidt ferie og når vi er flerKaren det nemmere at give den store nogle gode oplevelser, selvom mor og baby er begrænset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.