hvad skal i i sommerferien?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.258 visninger
30 svar
0 synes godt om
20. april 2012

M&R

Nu er det første barn vi kal have og man aner jo ikke hvordan det blir... men hvad skal i lave i jeres sommerferie?
Vi er meget i tvivl... ville gerne have været syd på da vu byggede om sidste år og ikke rigtig fik holdt ferie:-) men men men... syd på og lille baby.... det har vi ikke lyst til... så vil høre hvad i har af planer:-):-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

lio

M&R skriver:

Nu er det første barn vi kal have og man aner jo ikke hvordan det blir... men hvad skal i lave i jeres sommerferie?
Vi er meget i tvivl... ville gerne have været syd på da vu byggede om sidste år og ikke rigtig fik holdt ferie:-) men men men... syd på og lille baby.... det har vi ikke lyst til... så vil høre hvad i har af planer:-):-)

Da jeg jo både skal føde og vi skal holde barnedåb så har vi valgt ikke at tage på ferie (som sådan) da det er usikkert hvordan tingene ser ud med den lille. MEN vi skal ca. 10 dage til Finland og besøge min familie og vise Lionel frem derovre. (Jeg plejer at tage til Finland ca. hver-hver andet år) Har både familie og venner jeg ses med.

ps. Kæresten har endnu ikke været med i Finland endnu så han skal også introduceres.

Anmeld

20. april 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

M&R skriver:

Vi skal ingenting i sommerferie, andet end vænne os til forældrerollerne..  Det var også derfor vi valgte at tage til New York i slutningen af Marts - så vi lige nåede at få noget ferie.. At vi så blev syge derovre og ikke fik det ud af det vi havde regnet med - det er så en anden sag..

Ellers håber vi på at kunne rejse med min svigerfamilie til syd spanien i foråret næste år - da vi ikke vil afsted mens det er alt for varmt med en lille størrelse..

Anmeld

20. april 2012

Team Putte

M&R skriver:

Vi har ingen planer om sommerferie i år Vi har aftalt at vi kan tage nogle dags ture f.eks. i zoo og roskilde dyreskue med mine mindre søstre, hvis vi altså får et barn der er til at have med at gøre

Synes det er svært at planlægge når man ik aner hvordan hverken barnet eller vejret arter sig og man er førstegangs forældre

Anmeld

20. april 2012

lio

Team Putte skriver:

Vi har ingen planer om sommerferie i år Vi har aftalt at vi kan tage nogle dags ture f.eks. i zoo og roskilde dyreskue med mine mindre søstre, hvis vi altså får et barn der er til at have med at gøre

Synes det er svært at planlægge når man ik aner hvordan hverken barnet eller vejret arter sig og man er førstegangs forældre

Hvornår er der dyre skue???

Anmeld

20. april 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Hvornår er der dyre skue???

8.-10. juni

det er godt nok før termin men stadig sommer Og ik så langt væk at man ik kan komme hjem hvis man pludselig går i fødsel

Anmeld

20. april 2012

lio

Team Putte skriver:

8.-10. juni

det er godt nok før termin men stadig sommer Og ik så langt væk at man ik kan komme hjem hvis man pludselig går i fødsel

Nej ikke for dig, jeg bor i Hvidovre, så har rimelig langt. (med tog osv.)  men tak, det vil jeg gerne til, har bare ikke kunne finde dato.

Anmeld

20. april 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Nej ikke for dig, jeg bor i Hvidovre, så har rimelig langt. (med tog osv.)  men tak, det vil jeg gerne til, har bare ikke kunne finde dato.

Måske i kan låne en bil til anledningen, det ville være super snedigt 

Vi kan godt li' at tage på markeder og sådan.. Bare hygge og kigge på alt det gamle ragelse folk prøver at sælge

Anmeld

20. april 2012

lio

Team Putte skriver:

Måske i kan låne en bil til anledningen, det ville være super snedigt 

Vi kan godt li' at tage på markeder og sådan.. Bare hygge og kigge på alt det gamle ragelse folk prøver at sælge

ROFL "alt det gamle ragelse folk prøver at sælge..." hahahaaa.....

I love it.

Anmeld

20. april 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

ROFL "alt det gamle ragelse folk prøver at sælge..." hahahaaa.....

I love it.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.