Hej Zafir.
Det håber vi også de kan..
Min storebror ringede lige i dag og spurgte om jeg havde snakket med vores mor siden tirsdag, det kunne jeg så sige at det havde jeg...
Men hun hvade ikke lige fortalt det sidste derude fra..
Hun havde haft nogle krampeanfald, hvor hun havde helt væk, min stedfar fik dem spurgt om det kunne være en hjerneblødning eller lignende. For at få svar kom hun i en PEt scaner og der fandt de en kræftsvulst i hoved på hende og en i den anden lunge. Så er det bare man tænker, hvordan faen kan det være de ikke har fundet den i lunge på sygehuset herhjemme, for hun var i scanning ugen før de rejste til Kina, og der fik hun at vide det så SÅ godt ud... Hun får blodfortyndende medicin for en blodprop i den lunge hvor de har fundet den nye kræftsvulst og så er det jeg tænker, var det den de opdagede den gang og så har troet det var en blodprop????
Den i hovedet ville de ikke ha fundet, for der var jo ikke belæg for at scanne hovedet (det havde lægerne sagt), men har de nu læst nok på lektien, så ved de sgu da også at lungekræft kan sende metastaser ud i knoglerne, lymferne og hovedet... men nej nej der skulle nok lige spares!!!
Jeg er SÅ gal og glad på samme tid.Gal fordi de ikke har gjort nok i Aalborg og glad fordi hun tog til Kina og fik fundet de 2 andre knuder.... For hvordan ville det ikke ha gået hvis
Knus Annette, der kører op og ned i humør ligenu og er glad for at Oliver skal ud til hans far i weekenden, for der vil nok komme nogle reaktioner fra mig...
Anmeld