Anonym skriver:
Hej allesammen...
Jeg har i en uge haft symptomer på ssf... det startede i lørdags med SERIØS vand i benene - ku mærke at det væltede ned i benene og ud i fingrene.
Måtte låne min venindes to nr for store sko og gik så en tur. Det hjalp lidt på ødemerne, men da vi kom tilbage fik jeg det rigtig skidt - svimmelhed/utilpashed - havde i forvejen hovedpine.
Det gik væk igen og jeg slog tanken om ssf væk, men men men siden er denne utilpashed kommet og gået - sammen med vandet og hovedpinen...
Vil derfor gerne høre fra nogle der har haft ssf - var symptomerne konstante og blev værre og værre???
Håber virkelig der er nogle derude der har haft ssf og vil dele deres erfaringer...
.
Jeg ville ringe til fødegange med det samme, hellere komme derind engang for meget....
Havde selv svagt ssf i slutnoingen af graviditeten..
Havde lidt protein i min urin, som de først ikke rigtig gjorde noget ved. Havde så en dag hvor jeg var lettere utilpas og ringede til FG, de mente ikke at der ville være noget, men ville meget gerne lige tjekke mig om ikke andet så for at få mig beroliget...
Det endte med at IMENS jeg lå og slappede af imens der blev kørt strimmel, blev mit Blodtryk ved med at stige.. Så endte med en indlæggelse og en hindeløsning (havde 4 dage til termin´
og hvis det ikke havde sat skub i det var jeg blevet sat igang..
Det jeg vil sige med det er at uanset óm du føler ubehag lidt eller meget af tiden har det ikke den store betydning, for de tager det meget alvorligt, da det jo kan ende rigtig galt..
Anmeld