Menstruations smerter i starten af graviditeten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2012

l.kjoeller

gør dig selv en tjeneste at læse om graviditetens uge 5 her på siden. der står det beskrevet at det er normalt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Begge gange har jeg haft det som om den kommer på dagen og frem- også uge 5. men uden en eneste dråbe blod. specielt i denne graviditet (den anden gik i stå i uge 7) Du skal tænke på din krop allerede ændrer sig. når du når til uge 8 ca tager det af i en periode syns jeg og kommer så igen inden fødslen. da jeg mistede begyndte jeg at bløde og fik meget stærke smerter, så du er ikke i tvivl hvis du er det. er sikker på alt er i den skønneste orden.

oplevede du at mens smerterne kom hurtigere anden gang? 

og mange tak for hjælpen! 

Anmeld

20. april 2012

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

gør dig selv en tjeneste at læse om graviditetens uge 5 her på siden. der står det beskrevet at det er normalt

hehe nåe ja... det havde jeg slet ikke lige tænkt på 

Anmeld

20. april 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

oplevede du at mens smerterne kom hurtigere anden gang? 

og mange tak for hjælpen! 

nej helt samtidigt. mistede heller ikke da de startede. først senere. men min pointe er du er ikke i tvivl hvis du er ved at miste tror jeg. og startede med blod i mit tilfælde. mens smerter har jeg begge gange haft fra 4+0. og selv tak, du skal jo nødigt gå med unødvendíge bekymringer

Anmeld

20. april 2012

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

nej helt samtidigt. mistede heller ikke da de startede. først senere. men min pointe er du er ikke i tvivl hvis du er ved at miste tror jeg. og startede med blod i mit tilfælde. mens smerter har jeg begge gange haft fra 4+0. og selv tak, du skal jo nødigt gå med unødvendíge bekymringer

okay det er rart at høre. Så håber og tror jeg bare på at det er fordi at baby allerede nu er gået igang med at udvide og indrette boligen  

det er rigtig rart at høre andres erfarringer  

var du også vildt humør svingende i starten? 

jeg har lige tudet over en sang i radioen...  og igår aftes kom jeg til at flippe på min kæreste fordi han havde puttet løg i kødsovsen.. hvorefter jeg flæber som et lille barn 

han må bare have tænkt "whaaaat?!" hehe 

Anmeld

20. april 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

okay det er rart at høre. Så håber og tror jeg bare på at det er fordi at baby allerede nu er gået igang med at udvide og indrette boligen  

det er rigtig rart at høre andres erfarringer  

var du også vildt humør svingende i starten? 

jeg har lige tudet over en sang i radioen...  og igår aftes kom jeg til at flippe på min kæreste fordi han havde puttet løg i kødsovsen.. hvorefter jeg flæber som et lille barn 

han må bare have tænkt "whaaaat?!" hehe 

Humørsvingninger slipper man nok ikke uden om nej hehe. det kan din kæreste godt vende sig til

Anmeld

20. april 2012

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Humørsvingninger slipper man nok ikke uden om nej hehe. det kan din kæreste godt vende sig til

yiieks... stakkels ham de næste ca 8 mdr så... 

men alligevel rart nok at høre at det er helt normalt og ikke bare mig som er en tude marie... 

Anmeld

20. april 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

yiieks... stakkels ham de næste ca 8 mdr så... 

men alligevel rart nok at høre at det er helt normalt og ikke bare mig som er en tude marie... 

det er det bestemt ikke tror nu stadig mandens lod er noget nemmere end hvad vi går i gennem

Anmeld

20. april 2012

FogL

HELT normalt!  

Anmeld

20. april 2012

Moar2011

Anonym skriver:

rigtig godt at høre! 

man forbinder bare altid mens smerter med noget skidt 

ikk altid . - i en graviditet er det hvis mere bold man forbinder med nået skidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.