Menstruations smerter i starten af graviditeten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.341 visninger
26 svar
1 synes godt om
20. april 2012

Anonym trådstarter

Er der nogen som også har oplevet det? Man blir jo helt nervøs for om mens kommer....  Smertene mærkes fuldstændig ens med mine normale mens smerter. Dog kommer der heldigvis ikke blod (endnu 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

Frøken J.

Anonym skriver:

Er der nogen som også har oplevet det? Man blir jo helt nervøs for om mens kommer....  Smertene mærkes fuldstændig ens med mine normale mens smerter. Dog kommer der heldigvis ikke blod (endnu 

Jeps! Det var mit absolut eneste tegn på jeg var gravid, faktisk. Var stensikker hver gang jeg gik på WC om der kom blod, men det gjorde der ikke. Og nu sidder jeg og ser på en rigtig lille møgunge der driller mor nede på legegulvet, så det var vist helt normalt

Anmeld

20. april 2012

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

Jeps! Det var mit absolut eneste tegn på jeg var gravid, faktisk. Var stensikker hver gang jeg gik på WC om der kom blod, men det gjorde der ikke. Og nu sidder jeg og ser på en rigtig lille møgunge der driller mor nede på legegulvet, så det var vist helt normalt

føles det på præcis samme måde som når din mens skulle komme? og hvor tidligt oplevede du det? 

mit kommer og går.. det kan være der i 5 min hvorefter det forsvinder. 

jeg render konstant på toilettet for at tjekke om jeg nu har blødt... jeg har nemlig en del udflåd og det mærkes hele tiden som om det er blod der kommer 

Anmeld

20. april 2012

l.kjoeller

Det er helt normalt. har haft det i begge mine graviditeter .

Anmeld

20. april 2012

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Det er helt normalt. har haft det i begge mine graviditeter .

hvor er det bare rart at høre at flere åbenbart oplever det! pyyyh så prøver jeg at slappe lidt af igen  

Anmeld

20. april 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

hvor er det bare rart at høre at flere åbenbart oplever det! pyyyh så prøver jeg at slappe lidt af igen  

Det er ligament smerter du mærker. bliver bedre under graviditeten heldivis. men kan sagtens forstå du bliver nervøs. så længe du ikke bløder skulle alt være ok

Anmeld

20. april 2012

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Det er ligament smerter du mærker. bliver bedre under graviditeten heldivis. men kan sagtens forstå du bliver nervøs. så længe du ikke bløder skulle alt være ok

troede bare ikke ligament smerter kom så tidligt...? (5 uge)

Er hele tiden så bange for at min mens kommer. tør snart ikke gå på toilet mere  

Anmeld

20. april 2012

Moar2011

Anonym skriver:

det er helt alm, da det hele jo er ved at vokse.. det havde jeg os

Anmeld

20. april 2012

l.kjoeller

troede bare ikke ligament smerter kom så tidligt...? (5 uge)

Er hele tiden så bange for at min mens kommer. tør snart ikke gå på toilet mere  

Begge gange har jeg haft det som om den kommer på dagen og frem- også uge 5. men uden en eneste dråbe blod. specielt i denne graviditet (den anden gik i stå i uge 7) Du skal tænke på din krop allerede ændrer sig. når du når til uge 8 ca tager det af i en periode syns jeg og kommer så igen inden fødslen. da jeg mistede begyndte jeg at bløde og fik meget stærke smerter, så du er ikke i tvivl hvis du er det. er sikker på alt er i den skønneste orden.

Anmeld

20. april 2012

Anonym trådstarter

Babyklar skriver:

det er helt alm, da det hele jo er ved at vokse.. det havde jeg os

rigtig godt at høre! 

man forbinder bare altid mens smerter med noget skidt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.