(marts) Hjemmeside!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2009

Diana...

Trineviborg skriver:

Eiijg det er nogle fine hjemmesider! Uha man kan bruge lang tid på at kigge på jeres små guldklumper!
Desværre synes min kæreste, som er lidt af en computernørd, bestemt at vi skal lave en helt fra bunden! og det skal tilsyneladende være meget grundigt, for den kan ikke bare lige laves på en aften Min tålmodighed er ikke god til ting der tager laaang tid! Men men han har da lovet at hjælpe! Men det bliver først i weekenden! Altså!

Jeg synes altså os det er sjovest at lave den selv selv om det tager lang tid og min tålmodighed er heller ikke noget vær hi hi men vi lavet bare en side færdig af gangen og lagde den online.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2009

morpåthurø

Vi har en blog. Det kan man få på www.blogspot.com. Den er mere som en dagbogslignende- ting. Vi er super glade for den her og nu er den også på dansk så man kan få mere glæde af de ting som man kan lave derinde. Vores adresse er www.familienhobro.blogspot.com, hvis du vil tjekke den ud og så er det tilmed GRATIS.
Hilsen Louise, Hobro

Anmeld

15. april 2009

MoarViborg

Hold da op Louise - det er jo noget helt andet, men også en rigtig flot og gennemført side! Kan godt huske jeg har set den tidligere, men der er kommet meget mere ind nu! I er sørme gode til at få den opdateret!
Den ide har jeg også fremlagt for min kæreste, men han holder nu stadig på hjemmeside! Nu må vi se hvad der sker i weekenden - bliver den ikke lavet der, så går jeg selv i gang på min egen måde

Går det ellers godt med Gustav? Det kunne være I kunne tænke jer at få besøg engang i den nærmeste fremtid?

Anmeld

15. april 2009

morpåthurø

Hej Trine. Vil da absolut glæde mig til at se og høre hvad I beslutter med hensyn til hjemmeside. Vi er i hvert fald glade for vores
Det kunne da være rigtig hyggeligt med besøg i nærmeste fremtid. Vi kan måske lige skrives ved over sms i næste uge og prøve at aftale noget...
Knus Louise...

Anmeld

19. april 2009

Diana...

Trineviborg skriver:

Nu sidder jeg her og synes endelig jeg har fået lidt tid til at lave en hjemmeside, så familien kan se min skønne prinsesse! Men så kan jeg sørme ikke finde ud af det!
Nogle der ved hvordan man nemt og billigt kan lave sin egen hjemmeside?

Har været inde og kigge din Diana, og den er bare SÅ fin Tager det lang tid at bygge sådan en op?

Hvordan går det med hjemmesiden?

Anmeld

4. juni 2009

MoarViborg

Så er hjemmesiden endelig færdig, og lavede den helt selv (meget stolt)!

Hvis I har lyst kan I se den på www.kau.mono.net - her ligger vores feriebilleder også

Knus herfra

Anmeld

4. juni 2009

Mira0911

Super flot hjemmeside...

Anmeld

4. juni 2009

MoarViborg

Dutte84 skriver:

Super flot hjemmeside...

Tak
utroligt så meget tid man kan bruge på sådan noget! Men er glad for den, så kan familien følge med i alt det der sker hele tiden med lille Maya!

Anmeld

4. juni 2009

Diana...

Trineviborg skriver:

Tak
utroligt så meget tid man kan bruge på sådan noget! Men er glad for den, så kan familien følge med i alt det der sker hele tiden med lille Maya!

Den er bare flot o ja man kan bruge evigheder på sådan en... FLOT du selv har lavet den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.