(marts) Hjemmeside!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.054 visninger
18 svar
0 synes godt om
13. april 2009

MoarViborg

Nu sidder jeg her og synes endelig jeg har fået lidt tid til at lave en hjemmeside, så familien kan se min skønne prinsesse! Men så kan jeg sørme ikke finde ud af det!
Nogle der ved hvordan man nemt og billigt kan lave sin egen hjemmeside?

Har været inde og kigge din Diana, og den er bare SÅ fin Tager det lang tid at bygge sådan en op?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2009

Diana...

Trineviborg skriver:

Nu sidder jeg her og synes endelig jeg har fået lidt tid til at lave en hjemmeside, så familien kan se min skønne prinsesse! Men så kan jeg sørme ikke finde ud af det!

Har været inde og kigge din Diana, og den er bare SÅ fin Tager det lang tid at bygge sådan en op?

Hvad er det for en computer du har?

Anmeld

13. april 2009

Diana...

Trineviborg skriver:

Hov og ja den jeg har lavet sammen med min kæreste har vi selv bygget op fra bunden og så tager det lang tid, jeg har en mac computer og der kan man ikke gå ind og bruge alle de smarte skabeloner der er på nettet til hjemme sider der skal man side og lave hver enkelt ting selv så det godt jeg har en kæreste der kan finde ud af det Og tak for det er os rigtig glad for den vi bor i jylland og alt vores familie og venner bor på sjælland så synes bare det en super måde de kan følge med i lucas liv på, og så synes jeg bare det er så hyggeligt

www.123hjemmeside.dk her kan du lave en super flot hjemme side hvis du har en alm computer og de er bare super fine. og super nemt og gratis de første 30 dage og efter de 30 dage køber du så et billigt abonnent og så kommer du til at hede dk.

Anmeld

13. april 2009

MoarViborg

Det er en Dell Har det da noget at sige??

Anmeld

13. april 2009

MoarViborg

Okay.. tak
Tror ikke jeg kan finde ud af at bygge den op fra bunden! Men vil kigge på 123 med det samme! Kan næsten ikke vente med at komme i gang!

Anmeld

13. april 2009

Diana...

Trineviborg skriver:

Okay.. tak
Tror ikke jeg kan finde ud af at bygge den op fra bunden! Men vil kigge på 123 med det samme! Kan næsten ikke vente med at komme i gang!

Hi hi det kunne jeg heller ikke så vi gik allerede igang en måned før han kom til.
Det er rigtig fine skal prøve og finde et eks til dig der er nemlig en her inde fra der har en og den har hun gjort rigtig fin 2 sek.

Anmeld

13. april 2009

Diana...

Trineviborg skriver:

Okay.. tak

www.milla-victoria.dk Dette er en 123 side super flot er den.
Glæder mig til at se den

Anmeld

13. april 2009

Muffinmus

Her er min, den er i hvert fald nem at lave
www.e-hjemmeside.dk/mariaogjens

Anmeld

13. april 2009

Diana...

MariaE skriver:

Her er min, den er i hvert fald nem at lave
www.e-hjemmeside.dk/mariaogjens

Hvor er den bare fin og så mange gode billeder af dine små vidunder. hi hi godt billed med cola flasken.

Anmeld

14. april 2009

MoarViborg

Eiijg det er nogle fine hjemmesider! Uha man kan bruge lang tid på at kigge på jeres små guldklumper!
Desværre synes min kæreste, som er lidt af en computernørd, bestemt at vi skal lave en helt fra bunden! og det skal tilsyneladende være meget grundigt, for den kan ikke bare lige laves på en aften Min tålmodighed er ikke god til ting der tager laaang tid! Men men han har da lovet at hjælpe! Men det bliver først i weekenden! Altså!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.