Har lyst til at fortælle alle det men..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2012

Camillos

Anonym skriver:

Ja jeg har i starten af denne uge fundet ud af at jeg er gravid og jeg har bare lyst til at fortælle min familie og svigerfamilie det.

Kæresten syntes det er svært at holde på denne hemmelighed og glæder sig til at vores familier skal havde det afvide.

Nu er det så bare at vi havde snakket om at vente til efter scanningen..

Har været ved lægen idag og fået tid til en scanning på tirsdag da vi ikke ved hvor langt henne jeg er..

Hvad ville i gøre.? Vi har set svigerfamilien de sidste 3 dage og imorgen skal vi havde dem hjem til hygge og middag  Ville det være forkert vis vi fortæller det imorgen selvom vi ikke ved hvor langt henne jeg er og hvornår vi har termin.?

Jeg har ikke været blank for at fortælle det nærmeste i min familie det, bror, mor , far og mine veninder, jeg ses med tit.. . Hver gang... Har været gravid 5 gange mistet 4... Det har simpelthen været den største støtte at de har været her for mig de gange det er gået galt.. virkelig. fortryder ikke en eneste gang jeg meldte ud tidligt. for så kender de også min historie. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

Kay

vi fortale både min familie og min svigerfamilie det... selvom vi endnu ikke kendte terminen vivar bare så glade og lykkelige efter en lang kamp

Anmeld

20. april 2012

Flowers

Anonym skriver:

Ja jeg har i starten af denne uge fundet ud af at jeg er gravid og jeg har bare lyst til at fortælle min familie og svigerfamilie det.

Kæresten syntes det er svært at holde på denne hemmelighed og glæder sig til at vores familier skal havde det afvide.

Har været ved lægen idag og fået tid til en scanning på tirsdag da vi ikke ved hvor langt henne jeg er..

Hvad ville i gøre.? Vi har set svigerfamilien de sidste 3 dage og imorgen skal vi havde dem hjem til hygge og middag  Ville det være forkert vis vi fortæller det imorgen selvom vi ikke ved hvor langt henne jeg er og hvornår vi har termin.?

Åh hvor jeg forstår at du gerne vil fortælle

Jeg har selv fortalt de sidste 2 gange jeg var gravid, de ente desværre med aborter, og jeg har denne gang derfor valgt ikke at fortælle før om mange uger, og nøjh hvor er det svært.

Jeg ville ikke have noget imod at dele det med familien og vennerne, for hvis der sker endnu en abort, er det også rart, at de ved besked, men jeg vælger nu at vente denne gang..

Anmeld

20. april 2012

Anonym trådstarter

Flowers skriver:

Åh hvor jeg forstår at du gerne vil fortælle

Jeg har selv fortalt de sidste 2 gange jeg var gravid, de ente desværre med aborter, og jeg har denne gang derfor valgt ikke at fortælle før om mange uger, og nøjh hvor er det svært.

Jeg ville ikke have noget imod at dele det med familien og vennerne, for hvis der sker endnu en abort, er det også rart, at de ved besked, men jeg vælger nu at vente denne gang..

Tænker bare det vil være hårdt vis vi mister igen at vi så også skal fortælle familien om det..

Jeg har fået tid hos en gyn i næste uge for at finde ud af hvor langt henne jeg er og så er det jeg tænker om det ikke er bedst at vente med at fortælle det til efter den scanning.? Så er vi jo mere sikre på om der er etvillle hjerte der slår.

Tror selv jeg er 5+ i denne uge så håber jeg har ret og vi kan seøst hjerte i næste uge

Anmeld

20. april 2012

Flowers

Anonym skriver:

Tænker bare det vil være hårdt vis vi mister igen at vi så også skal fortælle familien om det..

Jeg har fået tid hos en gyn i næste uge for at finde ud af hvor langt henne jeg er og så er det jeg tænker om det ikke er bedst at vente med at fortælle det til efter den scanning.? Så er vi jo mere sikre på om der er etvillle hjerte der slår.

Tror selv jeg er 5+ i denne uge så håber jeg har ret og vi kan seøst hjerte i næste uge

Jeg synes det har været rigtigt hårdt hver gang at fortælle, at der ikke er noget alligevel, men på den anden side, er det osse rart, at de ved hvordan jeg går og har det, så den er svært, men holder det for mig selv, kæresten, men søster og en veninde denne gang. Så er der lidt folk at gå til hvis det skulle være

Anmeld

20. april 2012

Anonym trådstarter

Flowers skriver:

Jeg synes det har været rigtigt hårdt hver gang at fortælle, at der ikke er noget alligevel, men på den anden side, er det osse rart, at de ved hvordan jeg går og har det, så den er svært, men holder det for mig selv, kæresten, men søster og en veninde denne gang. Så er der lidt folk at gå til hvis det skulle være

Her er det kun mig, kæresten og en veninde der ved det og ville på den ene side helst vente med flere til at vi har set liv (som vi forhåbentlig gør i næste uge) og på den anden side vil jeg også gerne dele vores glæde med alle andre.

Puha syntes det er så svært

Anmeld

20. april 2012

Nattøs

Jeg fortalte det straks og dagene efter til familie og venner, ugen efter til facebook. Ja jeg var stolt og ville bare fortælle det. Og da folk kom med den der såkaldte regl, blev jeg pist... for hvorfor gå og frygte det væreste? hvorfor ikke se hvad der sker? og nu er jeg 27+1 i dag.  det blev opdaget i uge 5

Anmeld

20. april 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

jeg ville nok vente til efter scanningen når den ikke er længere væk end den er..

men jeg ved hvor svært det kan være at holde mund..

men stort tillykke

Anmeld

20. april 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Vi fortalte det da jeg var 5 uger henne.. Både til familie og arbejdsplads (MANGE tunge løft!) med den kommentar at det jo er tidligt og der kan ske meget endnu 

Hvis i gerne vil fortælle det så skal i gøre det  uanset om i kender terminen eller ej

Tillykke med graviditeten

Anmeld

20. april 2012

Tanja1234

Vi har fortalt det til de nærmeste venner og familie næsten med det samme vi selv vidste det begge gange.

Og da det 1. gang endte i en SA i uge 12 var det en kæmpe støtte og bare så rart at alle vidste og forstod hvorfor man ikke lige var på toppen..

Glæd dig - Det er den dejligste følelse at fortælle den store nyhed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.