Har lyst til at fortælle alle det men..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.469 visninger
20 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. april 2012

Anonym trådstarter

Ja jeg har i starten af denne uge fundet ud af at jeg er gravid og jeg har bare lyst til at fortælle min familie og svigerfamilie det.

Kæresten syntes det er svært at holde på denne hemmelighed og glæder sig til at vores familier skal havde det afvide.

Nu er det så bare at vi havde snakket om at vente til efter scanningen..

Har været ved lægen idag og fået tid til en scanning på tirsdag da vi ikke ved hvor langt henne jeg er..

Hvad ville i gøre.? Vi har set svigerfamilien de sidste 3 dage og imorgen skal vi havde dem hjem til hygge og middag  Ville det være forkert vis vi fortæller det imorgen selvom vi ikke ved hvor langt henne jeg er og hvornår vi har termin.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

livhemdrup

Anonym skriver:

Ja jeg har i starten af denne uge fundet ud af at jeg er gravid og jeg har bare lyst til at fortælle min familie og svigerfamilie det.

Kæresten syntes det er svært at holde på denne hemmelighed og glæder sig til at vores familier skal havde det afvide.

Har været ved lægen idag og fået tid til en scanning på tirsdag da vi ikke ved hvor langt henne jeg er..

Hvad ville i gøre.? Vi har set svigerfamilien de sidste 3 dage og imorgen skal vi havde dem hjem til hygge og middag  Ville det være forkert vis vi fortæller det imorgen selvom vi ikke ved hvor langt henne jeg er og hvornår vi har termin.?

Ej jeg havde da sagt det uanset om jeg kendte termin eller ej. Så syns da bare i skal sige det. 

Tillykke med den lille spirer. 

Anmeld

19. april 2012

DitteFisk

Anonym skriver:

Det er jo helt op til hvordan i har det med det  

Det er jo sådan en uskrevet regel at man da venter ! Og gerne til man er ude af "risikozonen". Men er det egentlig ikke en fjollet "regel" hvis man nu bare gerne vil dele det? 

Så er der jo self problematikken - kan i holde ud at alle de folk ved det, hvis graviditeten desværre skulle gå til grunde? 

Jeg ville næsten synes at det var lidt rart at have nogen at dele smerten med såvel som glæden. 

Så det handler jo ikke om hvad MAN gør, men hvad I gør  

Anmeld

19. april 2012

Anonym trådstarter

livhemdrup skriver:

Ej jeg havde da sagt det uanset om jeg kendte termin eller ej. Så syns da bare i skal sige det. 

Tillykke med den lille spirer. 

Tak...

Vi ville jo rigtig gerne dele glæden med dem.. Vi er bare nervøse da vi mistede i nov sidste år hvor ingen havde fået det afvide

Anmeld

19. april 2012

Anonym trådstarter

Gigl skriver:

Det er jo helt op til hvordan i har det med det  

Det er jo sådan en uskrevet regel at man da venter ! Og gerne til man er ude af "risikozonen". Men er det egentlig ikke en fjollet "regel" hvis man nu bare gerne vil dele det? 

Så er der jo self problematikken - kan i holde ud at alle de folk ved det, hvis graviditeten desværre skulle gå til grunde? 

Jeg ville næsten synes at det var lidt rart at have nogen at dele smerten med såvel som glæden. 

Så det handler jo ikke om hvad MAN gør, men hvad I gør  

Vi har ikke aftalt det fordi det er en uskrevet regl men fordi vi mistede i nov sidste år, der var ingen der nåede af viste det..

Kan være jeg lige skal vende den med kæresten igen så kan det være vi deler nyheden imorgen 

Anmeld

19. april 2012

Line8700

Vi har fortalt det til famile og meget nære venner, som vi ved ikke siger det videre.

Vi også gerne dele det med hele verden, men ville også smerte i mig, hvis jeg så skulle fortælle hele verden at det var gået til grunde. Det er rigtig at det er rart at have nogen og dele både smerter og glæde med, men måske ikke alt og alle.

Anmeld

20. april 2012

FruK

Vi havde fortalt til familie og nære venner, at jeg var gravid. De ved jo lige så godt som os, at risikoen for at noget går galt er større i starten.

Og da jeg abortedere, var det rart, at de vidste, hvorfor vi var kede af det.

Anmeld

20. april 2012

noah3006

Anonym skriver:

Vi har ikke aftalt det fordi det er en uskrevet regl men fordi vi mistede i nov sidste år, der var ingen der nåede af viste det..

Kan være jeg lige skal vende den med kæresten igen så kan det være vi deler nyheden imorgen 

Jeg ville også fortælle det...  det jo en mega dejlig nyhed... og som FruK skriver så er det faktisk rart at man ikke går med en sorg selv hvis det skulle gå galt... Så har de andre en forståelse for hvorfor man reagere eller opføre sig som man nu gør. Men men men... det sker ikke denne gang.. så ud med det så i kan springe den stor glæde der vosker inden i en når man venter sig og bare gerne vil fortælle det.

Anmeld

20. april 2012

lio

Da vi smed p-piller aftalte vi egentlig at holde den kommende graviditet hemmelig, men ligeså snart jeg testede positiv var min kæreste bare så glad at han ringede til ALLE og sagde det, det var dejligt at alle omkring os glædede sig sådan på vores vegne, så er helt tilfreds med at de fik det hurtigt at vide selv om vi heller ikke kendte til termin endnu. (ved den 1. skanning kunne de ikke se termin, så skulle skannes flere gange før det var muligt at se, hvilket tog en del uger)

Anmeld

20. april 2012

Anonym trådstarter

noah3006 skriver:

Jeg ville også fortælle det...  det jo en mega dejlig nyhed... og som FruK skriver så er det faktisk rart at man ikke går med en sorg selv hvis det skulle gå galt... Så har de andre en forståelse for hvorfor man reagere eller opføre sig som man nu gør. Men men men... det sker ikke denne gang.. så ud med det så i kan springe den stor glæde der vosker inden i en når man venter sig og bare gerne vil fortælle det.

TaK fordi du tror på vores spirer bliver der inde denne gang  Jeg har i forvejen to børn fra tidligere og dette er min 5 gravilitet  

Startede med en der gik helt fint, så en hvor det endte i SA, lige efter en der gik fint, så en i nov 11 som endte i sa dagen efter vi fandt ud af det og nu denne.

Så mit håb er det bare er hveranden gang det går galt.. Ingen fik noget afvide ved de to sa'er og min mor fik for afvide at jeg havde haft en da jeg var blevet gravid igen ved mit andet bare så dem har jeg kun haft mig selv til at bearbejde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.