Hvordan har jeres påske været?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

433 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. april 2009

Lise

Har i lavet noget spændende/hyggeligt/sjovt?

Simon og jeg har været hos min mor fra onsdag aften til nu - vi skal hjem lige om lidt (flyver 16:05). Min far er i Peru lige for tiden, og mand derhjemme har skulle arbejde med nogle fliser, så det var bedst vi tog til Aalborg og underholdte min mor. Og det har været hyggeligt og afslappende for mig, og sjovt og absolut ikke særlig afslappende for min mor. Og Simon, han har hygget sig MAX!
Torsdag var jeg/vi sammen med en af mine veninder hele dagen. Først var jeg hos hende da Simon sov lur. Så tog vi hjem til min mor, da Simon var vågnet. Her var min bror/nevø (knap et år)/brors kone også. Hyggede og spiste æblekage. Efter aftensmad og at Simon var kommet i seng, tog veninde og jeg i biffen og så "Fri os fra det onde" som var en frygtelig film. Men også god!
Fredag var vi til min fætters 30-års fødselsdag til frokost, og det var også sjovt. Han har en datter der er fra juli 06, så hun havde et ton legetøj der skulle afprøves.
Lørdag var vi inde og shoppe lidt, og fandt et par kondier og et par sandaler til Simon og tre t-shirts. Om eftermiddagen kom min bror og banden igen, og blev og spiste.
Igår formiddag var Simon og min mor ude og besøge landlig fyr og se hans dyr og køre i hans traktor. jeg blev hjemme og læste lidt til det projekt jeg skal til at skrive Efter Simons lur var vi hjemme hos en anden veninde og drikke noget kaffe og hælde mælk på de fine tæpper, og trampe rundt i Wegner-møblerne.
Ellers har vi leget i haven og været på legepladsen en masse. Og idag skal vi heldigvis hjem. Nu orker vi ikke mere. Men det har været hyggeligt.

Håber også i har hygget jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2009

Anja

Det lyder som om du og Simon har haft en skøn påske

Vores har også været god. Torsdag lagde vi hus til påskefrokost med min mands vinklub. Det er kun mænd der er med i klubben, men nogle gange om året samles de hvor koner og børn også er med, dette var en af de gange. Vi lægger altid hus til, da vi har mest plads. Vi var 13 voksne og 11 børn, det var super hyggeligt.

Fredag hyggede vi hjemme og var så hos nogle venner om aftenen til lækker mad.

Lørdag var vi til påskehygge hele dagen hos min søster og svoger og deres unger.

Søndag var vi lidt i haven og i dag har manden været på job mens jeg har hygget med de små

Alt i alt nogle dejlige dage.

Anmeld

13. april 2009

Kaufie

Hyggeligt med feriedage, så man kan komme lidt rundt og besøge familie og venner.

Torsdag var vi til jule/påskefrokost med vores pseudo-familie. Mine førældre har haft en butik sammen med et vennepar, som så har børn på min søsters og min alder - og vi har så igen jævnaldrende unger - så der var run på....

Fredag var vi i haven herhjemme - fik hevet legehuset frem fra gemmerne, nu skal det snart bare males.

Lørdag fik vi handlet ind diverse steder - og malet "påskeæg" til bedsterne (æggebægre med glasmaling).

Søndag gik med påskefrokost med mandens familie, hvor vi fik overbragt nyheden om at William skal have en fætter/kusine til november.

Mandag - tur i Plantorama for at købe planter og kigge på fisk (altså ikke fordi vi skal have nogen - William var bare ikke til at slæbe derfra...) Besøg af mine forældre til aften - de er lige taget hjem, så nu skal jeg lige koble af.

Anmeld

13. april 2009

Tynen

Pheeew.. I har da alligevel haft run på i påsken
Men det lyder da som om I har nydt det helt vildt!

Jeg har jo bare haft Stella hjemme siden forrige fredag og er ikke kommet så vidt omkring.
Var lige i sommerhus med svigerforældrene i lørdags og til min far og lillebrors fødselsdag idag.
Shit, en kedelig påske når man tænker over det

Anmeld

13. april 2009

heaven

travl travl travl..........

Vi har ENDELIG fået revet vores overetage, tage og gavle ned, for at komme igang med renovering... så der er dæleme gang i den, og jeg er stadig ingen tag over hovedet........Genopbygningen er for alvor startet igår, så håber på at have tag over hovedet senest fredag

Jannie

Anmeld

14. april 2009

linemus

Jeg troede vi skulle have en kedelig påske, men den blev faktisk rigtig god.

Torsdag var vi alle 5 på Lagunen camping, hvor man må låne deres legeplads for en 10'er, så der blev leget og hoppet på hoppepuder til den helt store guldmedalje i det fine vejr. Om aftenen puttede Kasper børnene, mens jeg stod ude blandt en million syngende fugle og plantede blomster sponsoreret af min mor i seks altankasser, så vores hus nu siger velkommen på den helt rigtige blomstermark agtige måde. Det var så skønt med fred og ro og fuglesang.

Fredag var vi oppe hos bedsteforældrene i deres sommerhus, som ligger i en stor skov - det var skønt at sidde i solen, mens børnene var top-glade og frydede sig over at kunne samle grankogler op og kigge på hunden.

Lørdag blev til leg i haven, og efter middagslur cyklede vi ud i min mors sommerhus, hvor hun var. Mere leg uden for, og så spiste vi sammen og cyklede hjem Aftenen (efter baby.dk tid) gik med at rydde op og rydde op til sent om natten.

Søndag ryddede jeg mere op. Fik gæster om eftermiddagen til påske-forårs-fuglekvidder-kandidat-og-tak-for-al-hjælpen-fest og lavede den fineste middag, der så også varede mange timer. Timing er ikke min stærke side, men jeg kan åbenbart lave mad

I går var totalt afslapnings/doven-dag. Da pigerne sov middagslur, legede vi biograf med pingvin-surfing-tegnefilm og popcorn og mor, far og Sebastian i sofaen. Totalt hygge (bortset fra de ikke ville lade mig falde i søvn).

Dejlig påske

Anmeld

14. april 2009

ka li ja

hold op i har da haft nok at se til

torsdag var vi ude hos mortens kusine og spise, hun skulle klippes, og gav så aftensmad. så vi grillede og spiste ude
og så fik jeg prøvet en wii

fredag var vi vist bare her hjemme, og fik ordnet lidt have. og jeg var ovre ved far og få sommerdæk på bilen

lørdag var vi til påskefrokost hos mortens forældre, og hold kæft vi åd!!!

søndag var min mor, søster og hendes kæreste jan på besøg, til det store kolde bord, der åd vi også helt overdrevet vildt. der var så meget mad at de blev til aftensmaden også, der fik vi resten
vi var også en tur ved stranden, for at kører ungerne trætte. det lykkedes meget godt

mandag stod på ren afslapning. alexander tog ud og legede med sin fætter, og mens arthur sov, fik jeg lavet negle. det var dejligt. det har jeg tænkt på meget længe efterhånden.. og nu var der endlig tid. det ser også lidt pænere ud i salonen.. morten sagde jeg så mere damet ud hihi, ved ikke om det var det jeg havde håbet på

nå men i morges vågnede jeg så lige en time før jeg skulle op, og måtte en tur ned på badeværelset, for ikke at over væde sengen med mavegalde.....føj en slutning på en god ferie! men så er jeg da hjemme ved jer i dag!

Anmeld

15. april 2009

Marco2

Super dejlig påske.

- Været hjemme og ordne have og hus
- Været i Kbh hvor vi besøgte nogle venner og var i Zoo
- Været til påskefamiliefrokost
- Ude at spille golf

Så bare hygget, leget og haft det superdejligt.

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.