Har i lavet noget spændende/hyggeligt/sjovt?
Simon og jeg har været hos min mor fra onsdag aften til nu - vi skal hjem lige om lidt (flyver 16:05). Min far er i Peru lige for tiden, og mand derhjemme har skulle arbejde med nogle fliser, så det var bedst vi tog til Aalborg og underholdte min mor. Og det har været hyggeligt og afslappende for mig, og sjovt og absolut ikke særlig afslappende for min mor. Og Simon, han har hygget sig MAX!
Torsdag var jeg/vi sammen med en af mine veninder hele dagen. Først var jeg hos hende da Simon sov lur. Så tog vi hjem til min mor, da Simon var vågnet. Her var min bror/nevø (knap et år)/brors kone også. Hyggede og spiste æblekage. Efter aftensmad og at Simon var kommet i seng, tog veninde og jeg i biffen og så "Fri os fra det onde" som var en frygtelig film. Men også god!
Fredag var vi til min fætters 30-års fødselsdag til frokost, og det var også sjovt. Han har en datter der er fra juli 06, så hun havde et ton legetøj der skulle afprøves.
Lørdag var vi inde og shoppe lidt, og fandt et par kondier og et par sandaler til Simon og tre t-shirts. Om eftermiddagen kom min bror og banden igen, og blev og spiste.
Igår formiddag var Simon og min mor ude og besøge landlig fyr og se hans dyr og køre i hans traktor. jeg blev hjemme og læste lidt til det projekt jeg skal til at skrive

Efter Simons lur var vi hjemme hos en anden veninde og drikke noget kaffe og hælde mælk på de fine tæpper, og trampe rundt i Wegner-møblerne.
Ellers har vi leget i haven og været på legepladsen en masse. Og idag skal vi heldigvis hjem. Nu orker vi ikke mere. Men det har været hyggeligt.
Håber også i har hygget jer
Anmeld