Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvorfor får du ikke bare pengene retur? Det gjorde vi med vores ophold som vi ikke kunne nå, at bruge.
Det står inde i æsken, hvordan man skal gøre.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
kicha skriver: Har selv haft det og fået rykket datoen 2 gange Fik den for 3 år siden og skal først bruge den her om et par uger
Har selv haft det og fået rykket datoen 2 gange Fik den for 3 år siden og skal først bruge den her om et par uger
Åhh jaa okay... Kunne være jeg lige skulle prøve det så
Beholder du den selv eller er den stadig til salg?
Svenne skriver: Beholder du den selv eller er den stadig til salg?
Den er stadig til salg hvis du vil købe
Mettefpigen skriver: Hotelophold for 2 personer, 2 overnatninger og 2 gange morgenmad. Der er alle mulige hoteller at vælge imellem i forskellige lande... Skal bruges inden 1/6- 2012.. Sælges da det alligevel ikk er muligt for os at bruges.. Normalpris 999, sælges for 500 kr
Hotelophold for 2 personer, 2 overnatninger og 2 gange morgenmad. Der er alle mulige hoteller at vælge imellem i forskellige lande... Skal bruges inden 1/6- 2012.. Sælges da det alligevel ikk er muligt for os at bruges.. Normalpris 999, sælges for 500 kr
HEj jeg er interesseret hvis de andre ikk vil kan man byde over hvis det nu er ?vil bare ha dem
Bebisim skriver: HEj jeg er interesseret hvis de andre ikk vil kan man byde over hvis det nu er ?vil bare ha dem
Joo du må da gerne byde Hvad vil du give??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128