update: ik nu igen... :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2012

Nessie

Hvor er det trist, store kram til jer

Har I ikke en have du kan lukke hunden lidt ud i, eller få nogen til at hjælpe med at lufte den et par gange?

Håber morfar får det bedre, og du kan klare det hele alene de næste par dage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

Kay

Nettemor skriver:

Det var dejligt.

Du må sende nogle cyberklem  i hans retning også

skal nok sende dem videre

har nu overlevet 1. dag med 2 g ture med hunden

Anmeld

19. april 2012

Kay

Nessie skriver:

Hvor er det trist, store kram til jer

Har I ikke en have du kan lukke hunden lidt ud i, eller få nogen til at hjælpe med at lufte den et par gange?

Håber morfar får det bedre, og du kan klare det hele alene de næste par dage

vi har en meget lille have saa den er ik lige sagen for hende at smutte ud i... men hun kan til nøds undvære den ene tur saa jeg kun skal gaa 2 gange..

vi kender ingen der bor i nærheden da vi bor midt i mellem vores familier... i københavn og i gilleleje... men hvis det gaar helt galt tager jeg op til mine forældre i gilleleje... de kan nemlig hjælpe med at gaa med hende

morfaren fr det desvære ikke bedre... den sidste melding er at hans nyre er staaet af og han ikke har meget tid tilbage... han nægter al behandling... det eneste de kan gøre for ham siger lægerne, er at sørgefor at han ingen smerter har...

Anmeld

19. april 2012

Nessie

Kay skriver:

vi har en meget lille have saa den er ik lige sagen for hende at smutte ud i... men hun kan til nøds undvære den ene tur saa jeg kun skal gaa 2 gange..

vi kender ingen der bor i nærheden da vi bor midt i mellem vores familier... i københavn og i gilleleje... men hvis det gaar helt galt tager jeg op til mine forældre i gilleleje... de kan nemlig hjælpe med at gaa med hende

morfaren fr det desvære ikke bedre... den sidste melding er at hans nyre er staaet af og han ikke har meget tid tilbage... han nægter al behandling... det eneste de kan gøre for ham siger lægerne, er at sørgefor at han ingen smerter har...

Så har han jo også selv valgt, og det er jo som sådan kun godt. Hvis bare de kan holde ham smertefri, så er det jo så det bedste at gøre.Skal ikke holde mennesker i live for hver en pris. Håber din kæreste alligevel får en god oplevelse, og får sagt ordentligt farvel.

Godt med haven som nødløsning, du skal jo passe på dig selv. Og ellers også en god løsning at tage på besøg et par dage, er jo nok også lidt kedeligt for dig at være alene hjemme

Anmeld

19. april 2012

Kay

Nessie skriver:

Så har han jo også selv valgt, og det er jo som sådan kun godt. Hvis bare de kan holde ham smertefri, så er det jo så det bedste at gøre.Skal ikke holde mennesker i live for hver en pris. Håber din kæreste alligevel får en god oplevelse, og får sagt ordentligt farvel.

Godt med haven som nødløsning, du skal jo passe på dig selv. Og ellers også en god løsning at tage på besøg et par dage, er jo nok også lidt kedeligt for dig at være alene hjemme

ja han har selv valgt... han er i følge ham selv en gammel træt mand... som har oplevet det han skal i denne verden... saa det er jo bedst saadan... det er bare gaaet utrolig stærkt fra at han var frisk og livsglad til nu...

manden skal paa arbejde mandag... saa ved at han er hjemme senest søndag... men ja... der er jo ogs et par dage til... saa nu maa vi se om jeg kommer til at kede mig for meget...

Anmeld

19. april 2012

Nessie

Kay skriver:

ja han har selv valgt... han er i følge ham selv en gammel træt mand... som har oplevet det han skal i denne verden... saa det er jo bedst saadan... det er bare gaaet utrolig stærkt fra at han var frisk og livsglad til nu...

manden skal paa arbejde mandag... saa ved at han er hjemme senest søndag... men ja... der er jo ogs et par dage til... saa nu maa vi se om jeg kommer til at kede mig for meget...

Det er så svært at stå som pårørende på sidelinien og bare kigge på. Og når først den "gamle" har besluttet sig for at det er ved at være tid, så går det bare utroligt stærkt.
Godt for dem, men hårdt for alle andre

Anmeld

19. april 2012

Janni.

Åh hvor jeg føler med jer. Håber han når der over. 

Anmeld

20. april 2012

Kay

Nessie skriver:

Det er så svært at stå som pårørende på sidelinien og bare kigge på. Og når først den "gamle" har besluttet sig for at det er ved at være tid, så går det bare utroligt stærkt.
Godt for dem, men hårdt for alle andre

ja... min kæreste nåede der over kl 2 i nat og fik snakket lidt med/til sin morfar... og morfaren døde 20 min efter de var kommet...

og nu er han rigtig glad for han tog afsted...

Anmeld

20. april 2012

Kay

Janni. skriver:

Åh hvor jeg føler med jer. Håber han når der over. 

han nåede det.... morfaren havde fået afvide de var på vej... og han døde 20 minutter efter min kæreste var kommet... og han er rigtig glad for at han valgte at tage afsted trods alt...

Anmeld

20. april 2012

Kay

til alle dem der læste med...

min kæreste og hans far nåede op til sygehuset og var der kl. 2 i nat... morfaren havde fået afvide de kom, og han døde 20 minutter efter de var kommet...

han ble rigtig glad for at han alligevel valgte at køre der op... og at han nåede det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.