Kay skriver:
vi har en meget lille have saa den er ik lige sagen for hende at smutte ud i... men hun kan til nøds undvære den ene tur saa jeg kun skal gaa 2 gange..
vi kender ingen der bor i nærheden da vi bor midt i mellem vores familier... i københavn og i gilleleje... men hvis det gaar helt galt tager jeg op til mine forældre i gilleleje... de kan nemlig hjælpe med at gaa med hende 
morfaren fr det desvære ikke bedre... den sidste melding er at hans nyre er staaet af og han ikke har meget tid tilbage... han nægter al behandling... det eneste de kan gøre for ham siger lægerne, er at sørgefor at han ingen smerter har...
Så har han jo også selv valgt, og det er jo som sådan kun godt. Hvis bare de kan holde ham smertefri, så er det jo så det bedste at gøre.Skal ikke holde mennesker i live for hver en pris. Håber din kæreste alligevel får en god oplevelse, og får sagt ordentligt farvel.
Godt med haven som nødløsning, du skal jo passe på dig selv. Og ellers også en god løsning at tage på besøg et par dage, er jo nok også lidt kedeligt for dig at være alene hjemme
Anmeld