update: ik nu igen... :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.620 visninger
29 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. april 2012

Kay

https://www.baby.dk/debat/169906pi1/ordet-er-frit/ik-nu-igen----.aspx

det er i løbet af i dag blevet megte værer og de forventer ik han overlever weekenden...

kæresten og hans far er lige kørt for 30 min. siden... efter vi lige nede at spise lidt mad... han forventer at komme hjem i morgen aften eller lørdag... men jeg regner først med han kommer hjem søndag...

ham og hans far køre der op sammen og saa tager min kæreste taaget hjem...

(der er nogle der har stjaalet min ene tast... saa er nød til at lave dobbelt a )

det skulle ske meget hurtigt saa der var ik tid til at finde anden løsning end at de to kørte der op... saa jeg bliver her hjemme med hunden... tror det bliver rigtig hrdt... for hun er rigtig knyttet til sin "far" og tror jeg skal høre hende pive meget af natten... men jeg nupper bare en ekstra middagslur...

s nu skal jeg bare havde tiden til at g her hjemme og kæmpe mig ud paa 2-3 ture med hunden... godt jeg ik skal saa meget andet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

Nettemor

I er da bare ramt af uheld på den kant

Anmeld

19. april 2012

Kay

Nettemor skriver:

I er da bare ramt af uheld på den kant

ja... da jeg blev gravid levede alle de kommende olleforældre paa hans side... nu er det begynt at tynde ud

hber bare han lever længe nok til at de kan n over og sige farvel...

Anmeld

19. april 2012

Nettemor

Kay skriver:

ja... da jeg blev gravid levede alle de kommende olleforældre paa hans side... nu er det begynt at tynde ud

hber bare han lever længe nok til at de kan n over og sige farvel...

Ja det ville da være forfærdeligt hvis han døede mens de var halvvejs..

For at din kæreste får sagt farvel.

For at de resterende oldeforældre bliver på deres pind så de kan opleve lillepigen

Anmeld

19. april 2012

Kay

Nettemor skriver:

Ja det ville da være forfærdeligt hvis han døede mens de var halvvejs..

For at din kæreste får sagt farvel.

For at de resterende oldeforældre bliver på deres pind så de kan opleve lillepigen

ja det ville godt nok ik være sjov... de kørte omkring kl 19 og det tager mellem 6 og 7 timer der over... og de ved ikke hvor de skal sove.... kender jeg dem ret sover de i bilen...  

meget godt jeg ik sku med saa...

Anmeld

19. april 2012

Nettemor

Kay skriver:

ja det ville godt nok ik være sjov... de kørte omkring kl 19 og det tager mellem 6 og 7 timer der over... og de ved ikke hvor de skal sove.... kender jeg dem ret sover de i bilen...  

meget godt jeg ik sku med saa...

Ja det ville nok ikke være så fedt med dit bækken og lænd.

Hvordan gik det forresten med jeres kæreste aften ?

Anmeld

19. april 2012

An&Jo

Kay skriver:

https://www.baby.dk/debat/169906pi1/ordet-er-frit/ik-nu-igen----.aspx

det er i løbet af i dag blevet megte værer og de forventer ik han overlever weekenden...

kæresten og hans far er lige kørt for 30 min. siden... efter vi lige nede at spise lidt mad... han forventer at komme hjem i morgen aften eller lørdag... men jeg regner først med han kommer hjem søndag...

ham og hans far køre der op sammen og saa tager min kæreste taaget hjem...

(der er nogle der har stjaalet min ene tast... saa er nød til at lave dobbelt a )

det skulle ske meget hurtigt saa der var ik tid til at finde anden løsning end at de to kørte der op... saa jeg bliver her hjemme med hunden... tror det bliver rigtig hrdt... for hun er rigtig knyttet til sin "far" og tror jeg skal høre hende pive meget af natten... men jeg nupper bare en ekstra middagslur...

s nu skal jeg bare havde tiden til at g her hjemme og kæmpe mig ud paa 2-3 ture med hunden... godt jeg ik skal saa meget andet...

Anmeld

19. april 2012

Kay

Nettemor skriver:

Ja det ville nok ikke være så fedt med dit bækken og lænd.

Hvordan gik det forresten med jeres kæreste aften ?

det gik rigti godt og var super hyggeligt... det blev til noget tapas lignende noget.. og desert og hygge

det var rigtig hyggeligt... selvom han var træt... efter sin 2. arbejds dag

Anmeld

19. april 2012

Kay

An&Jo skriver:

Anmeld

19. april 2012

Nettemor

Kay skriver:

det gik rigti godt og var super hyggeligt... det blev til noget tapas lignende noget.. og desert og hygge

det var rigtig hyggeligt... selvom han var træt... efter sin 2. arbejds dag

Det var dejligt.

Du må sende nogle cyberklem  i hans retning også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.