Rumlen i maven...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2012

Gravid2012

HeidiØ skriver:

Ja, ved du hva.. det tror jeg nu ikke baby tager skade af hvor langt er du henne? Det er mere din egen vægt man glemmer lidt .. jeg tog 19 kg på under min graviditet!

de foerste 2 maaneder mistede jeg 2 kilo... og indtil videre har jeg taget 1,3 paa af dem jeg mistede.. saa har ikke endnu taget paa, derfor taenker jeg ikke rigtig over hvad jeg spiser.. hvilket nok er forkert... for de kommer vel lige pludselig eller ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

Gravid2012

HeidiØ skriver:

Ja, ved du hva.. det tror jeg nu ikke baby tager skade af hvor langt er du henne? Det er mere din egen vægt man glemmer lidt .. jeg tog 19 kg på under min graviditet!

... og er 3 maaneder henne nu

Anmeld

19. april 2012

lilledittemor

1234567890 skriver:

Undskyld men har altsaa lige et spoergsmaal mere...

spiste et stk lagkage, og saa begyndte det at gaa ondt i maven (ligesom naar man virkelig skal paa toilet for at lave Number 2) og da jeg loeb mod toilettet, rumlede det heeeeeelt vildt i min mave...

hvorfor???? ikke noget i vejen vel ?

Maven er generelt mere sart når man er gravid.. min var det under hele graviditeten. Skiftevis hård og tynd og med meget luft
Så det er meget normalt. Specielt hvis du tager jern.

Anmeld

19. april 2012

HeidiØ

1234567890 skriver:

... og er 3 maaneder henne nu

Jah, det skader jo ikke at tænke lidt over det ihvertfald! Jeg tabte mig i starten pga kvalme - men det kom bare LIGE pludselig snigende. Så fortryder man måske bagefter man spiste lidt usundt! ...

Du kan jo, nu her hvor det blir sommer, lave dig en lækker skål frugt med melon, ananas osv.. det er miiiiindst ligeså godt!!

Anmeld

19. april 2012

HeidiØ

Ditte_Marie skriver:

Maven er generelt mere sart når man er gravid.. min var det under hele graviditeten. Skiftevis hård og tynd og med meget luft

Ork.. ja, den med jern havde jeg lige glemt. Shit jeg fik oppustet mave af det skidt!

Anmeld

19. april 2012

Gravid2012

Ditte_Marie skriver:

ja tager nemlig jern, og igaar sagde laegen jeg skulle tag 2 jerntab om dagen istedet for en... maybe thats it ?? men bare det ikke er noget farlig! hvordan gaar det med bella?

Anmeld

19. april 2012

Gravid2012

HeidiØ skriver:

Jah, det skader jo ikke at tænke lidt over det ihvertfald! Jeg tabte mig i starten pga kvalme - men det kom bare LIGE pludselig snigende. Så fortryder man måske bagefter man spiste lidt usundt! ...

Du kan jo, nu her hvor det blir sommer, lave dig en lækker skål frugt med melon, ananas osv.. det er miiiiindst ligeså godt!!

uhh ja.. det lyder da ogsaa som en laekker ide

Anmeld

19. april 2012

lilledittemor

1234567890 skriver:

ja tager nemlig jern, og igaar sagde laegen jeg skulle tag 2 jerntab om dagen istedet for en... maybe thats it ?? men bare det ikke er noget farlig! hvordan gaar det med bella?

Det kunne godt være det

Det går rigtig godt med hende - hun bliver så hurtigt stor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.