Rumlen i maven...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.214 visninger
17 svar
0 synes godt om
19. april 2012

Gravid2012

Undskyld men har altsaa lige et spoergsmaal mere...

spiste et stk lagkage, og saa begyndte det at gaa ondt i maven (ligesom naar man virkelig skal paa toilet for at lave Number 2) og da jeg loeb mod toilettet, rumlede det heeeeeelt vildt i min mave...

hvorfor???? ikke noget i vejen vel ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

Gravid2012

1234567890 skriver:

Undskyld men har altsaa lige et spoergsmaal mere...

spiste et stk lagkage, og saa begyndte det at gaa ondt i maven (ligesom naar man virkelig skal paa toilet for at lave Number 2) og da jeg loeb mod toilettet, rumlede det heeeeeelt vildt i min mave...

hvorfor???? ikke noget i vejen vel ?

skal lige siges jeg er gravid..

Anmeld

19. april 2012

Gravid2012

ingen svar.. ?

Anmeld

19. april 2012

Gravid2012

hjaeaaelp ...

Anmeld

19. april 2012

Gravid2012

19. april 2012

HeidiØ

generelt rumler det vel lidt i mavsen når man spiser "fede" ting? Det gør det ofte i min - også da jeg var gravid

Anmeld

19. april 2012

Gravid2012

HeidiØ skriver:

generelt rumler det vel lidt i mavsen når man spiser "fede" ting? Det gør det ofte i min - også da jeg var gravid

betyder det at det ikke er godt ? skal jeg lade vaere med at spise saadan nogen fede ting?

Anmeld

19. april 2012

HeidiØ

1234567890 skriver:

betyder det at det ikke er godt ? skal jeg lade vaere med at spise saadan nogen fede ting?

Altså nej - men alt med måde ... de første måneder i min graviditet spiste jeg intet usundt, men så affandt man sig med det og barnet havde det jo fint, så røg der sku lige en kage og lidt cola ned af og til! ... Hvis man overdriver tar man jo på. Men en enkelt stykke lagkage har intet ødelagt for dig!!

Anmeld

19. april 2012

Gravid2012

HeidiØ skriver:

Altså nej - men alt med måde ... de første måneder i min graviditet spiste jeg intet usundt, men så affandt man sig med det og barnet havde det jo fint, så røg der sku lige en kage og lidt cola ned af og til! ... Hvis man overdriver tar man jo på. Men en enkelt stykke lagkage har intet ødelagt for dig!!

okay maaske var det ikke en enkel, maaske roeg der ogsaa en i morges.. og maaske var den efterfoelgt af nogen chips

Anmeld

19. april 2012

HeidiØ

1234567890 skriver:

okay maaske var det ikke en enkel, maaske roeg der ogsaa en i morges.. og maaske var den efterfoelgt af nogen chips

Ja, ved du hva.. det tror jeg nu ikke baby tager skade af hvor langt er du henne? Det er mere din egen vægt man glemmer lidt .. jeg tog 19 kg på under min graviditet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.