Knopper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.660 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. april 2009

Nadi

Oliver har nu længe haft sådan nogle mystiske knopper på højre baglår, de er ikke røde og de lader ikke til at klø. Men jeg aner simpelthen ikke hvor de kommer fra og hva jeg skal gøre ved dem. Det er det eneste sted på kroppen de er, så synes det er lidt mystisk!!

Ja ved egentlig ikke helt hvor jeg vil hen med det her, men nogle gode råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2009

Nadi

Nu har jeg taget nogle billeder af Oliver's knopper.
Synes de ser så mystiske ud og aner virkelig ikke hva det er. De sidder kun på baglåret, og har formeret sig til ned under knæhasen !!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. april 2009

Rasmine

Nældefeber, overfølsom?

Anmeld

15. april 2009

Rasmine

A-derma laver altså en super creme, til sensitiv hud.

Anmeld

15. april 2009

Nadi

Mebach skriver:

Nældefeber, overfølsom?

Ja men hva skulle det være. Synes bare det sidder et underligt sted for han kan da vel ikke kun være overfølsom lige dér på kroppen

Hva hedder den creme??

Anmeld

15. april 2009

Loggidut

er det på begge ben?

Anmeld

15. april 2009

Tikki

Jeg ville sige børneeksem - det ligner præcis det Iza har...eller havde for 2 mdr siden inden hun kradsede sig til blods og der gik betændelse i det. Det startede også bag på benene og på ydersiden af arme og ben...og så til sidst i hovedet og hovedbund. Nu har hun rigtig tør og ru hud.
Klør det? Og ja a-derma er god...men Locobase fedtcreme er bare rigtig god har jeg erfaret i dag

Anmeld

15. april 2009

Nadi

Loggidut skriver:

er det på begge ben?

Nej det er kun det ene!

Jeg tror ikke det klør, han giver ihvertfald ikke udtryk for at det klør. Men jeg vil ihvertfald lige prøve en af de cremer, kan de købes på apoteket?? Ellers er der vel ikke andet for, hvis det udvikler sig, at komme til læge med det.

Tak for jeres gode svar! Jeg vil ihvertald lieg holde øje med om det udvikler sig til begge ben, arme eller hovede bund.

Anmeld

15. april 2009

Tikki

Nadi skriver:

Nej det er kun det ene!

Jeg tror ikke det klør, han giver ihvertfald ikke udtryk for at det klør. Men jeg vil ihvertfald lige prøve en af de cremer, kan de købes på apoteket?? Ellers er der vel ikke andet for, hvis det udvikler sig, at komme til læge med det.

Tak for jeres gode svar! Jeg vil ihvertald lieg holde øje med om det udvikler sig til begge ben, arme eller hovede bund.

ja de kan købes på apoteket Det kunne måske også være en reaktion på et eller andet nyt - feks. nyt vaskepulver, brug af sæbe (det jeg f.eks ikke tåle og bruger kun sæbefri produkter) eller et mærke/en knap eller andet, der sidder indvendigt på bukserne. Det er de underligste små ting, der kan udløse reaktioner.

Anmeld

15. april 2009

Nadi

Jeanette skriver:

ja de kan købes på apoteket Det kunne måske også være en reaktion på et eller andet nyt - feks. nyt vaskepulver, brug af sæbe (det jeg f.eks ikke tåle og bruger kun sæbefri produkter) eller et mærke/en knap eller andet, der sidder indvendigt på bukserne. Det er de underligste små ting, der kan udløse reaktioner.

Det er bare underligt at det først kommer nu så for vi har ikke skiftet nogle af delene i laaang tid. Men jeg må prøve med det creme der!

Ej det irritere mig bare at jeg ikke har nogen anelse om hva det er kommet af.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.