Prøver ikke endnu, men kan ikke tænke på andet end en baby.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

818 visninger
13 svar
0 synes godt om
19. april 2012

Miss-86

Åhh, altså i 1 ½ år, har jeg ikke kunne tænke på andet end at min kæreste og jeg skulle have en lille ababy. Men han har bestemt ikke været med på ideen og jeg har været SÅ ulykkelig.

Men nu har vi besluttet at vi skal prøve til september, jeg er stoppet med p-piller, så indtil september bruger vi (desværre) kondom. Jeg vil så gerne igang NU.

Men, nu er ventetiden bare så lang, jeg kan ikke tænke på andet end at det bare snart skal blive d. 1 september. Jeg er begyndt at tage Folinsyre og har oprettet en opsparing til barn. Hvordan skal jeg få tiden til at gå? Uden at tænke for meget over det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

Miss BananaHammock

Åhh, altså i 1 ½ år, har jeg ikke kunne tænke på andet end at min kæreste og jeg skulle have en lille ababy. Men han har bestemt ikke været med på ideen og jeg har været SÅ ulykkelig.

Men nu har vi besluttet at vi skal prøve til september, jeg er stoppet med p-piller, så indtil september bruger vi (desværre) kondom. Jeg vil så gerne igang NU.

Men, nu er ventetiden bare så lang, jeg kan ikke tænke på andet end at det bare snart skal blive d. 1 september. Jeg er begyndt at tage Folinsyre og har oprettet en opsparing til barn. Hvordan skal jeg få tiden til at gå? Uden at tænke for meget over det??

Nyd tiden inden - brug sommeren til at gør nogle af de ting I måske ikke kan hvis I bliver gravid i efteråret. Tag på charterrejse, tag til festival, drik nogle bajer, og så brug den glæde du har over at skulle i gang til at have den dejlige varme følelse i maven. 

Anmeld

19. april 2012

Miss-86

Tak, det vil jeg prøve på.. Men nøjs tiden virker lang.

Anmeld

19. april 2012

Miss BananaHammock

Denhåbefulde86 skriver:

Tak, det vil jeg prøve på.. Men nøjs tiden virker lang.

Det er den ja! Jeg kan huske at jeg var hoppede af pillerne, uden at vi havde planlagt en dato for hvornår vi ville starte - også kom manden pludselig en dag og sagde nu var han klar. Faktik meget kortere tid efter endn jeg havde troet. Så måske din også ombestemmer sig, og kommer før. 

Anmeld

19. april 2012

Miss-86

Jeg er meget sikker på at han ikke ændrer mening, allerhelst ville han vente 1-2 år. Men sagde at det kunne jeg ikke leve med.. Og hvis det var det han valgte, så måtte vi gå hvert til sit.

Anmeld

19. april 2012

Miss BananaHammock

Denhåbefulde86 skriver:

Jeg er meget sikker på at han ikke ændrer mening, allerhelst ville han vente 1-2 år. Men sagde at det kunne jeg ikke leve med.. Og hvis det var det han valgte, så måtte vi gå hvert til sit.

Nå for søren. Jamen så er der nok ikke andet at gøre end at vente. 

Anmeld

19. april 2012

Miss-86

Nej nemlig, men er self glad for at han gav sig.. Men må vente, mon ikke det går stærkt her når det er ved og være sommer

Anmeld

19. april 2012

Miss BananaHammock

Denhåbefulde86 skriver:

Nej nemlig, men er self glad for at han gav sig.. Men må vente, mon ikke det går stærkt her når det er ved og være sommer

Forhåbentlig stærkere end hos mig - dagene snegler sig afsted til vi skal til første scanning. 

Anmeld

19. april 2012

Miss-86

Åhh, bare det var mig Men dejligt, der er en lille en på vej hos jer ..

Anmeld

19. april 2012

Miss BananaHammock

Miss-L86 skriver:

Åhh, bare det var mig Men dejligt, der er en lille en på vej hos jer ..

Ja det er skønt  men det tog også 3,5 år efter vi først startede. Men  for at det går stærkt hos jer! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.