Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
l.kjoeller skriver: ja det er vildt som kroppen hurtigt ændrer sig
ja det er vildt som kroppen hurtigt ændrer sig
nemlig..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ihh det går stærkt!
Så flot mave du har. Glæder mig til at følge med i dens udvikling
Miss Church skriver: Ihh det går stærkt! Så flot mave du har. Glæder mig til at følge med i dens udvikling
taaark søøøøde
Camillos skriver: Ja se lige engang! .. synes det går lige lovligt stærkt.. håber da der kun er 1 trods utallige scanninger... Billede 1 12+6 Billede 2: 14+0
Ja se lige engang! .. synes det går lige lovligt stærkt.. håber da der kun er 1 trods utallige scanninger...
Billede 1 12+6
Billede 2: 14+0
Hold da op for en forskel
AalborgPigen skriver: Hold da op for en forskel
JA!.... det er ret.. ærhm vildt!
Du vokser meget med samme fart som mig, til trods for din mavse stadig er større end min generelt, men hastigheden er det samme
Hvor har jeg glædet mig til at se dig med gravidmave, DU SKAL VIRKELIG VÆRE MOR!
Dejligt det gik godt til NF!!
christina92 skriver: Du vokser meget med samme fart som mig, til trods for din mavse stadig er større end min generelt, men hastigheden er det samme Hvor har jeg glædet mig til at se dig med gravidmave, DU SKAL VIRKELIG VÆRE MOR! Dejligt det gik godt til NF!!
hehe hvor er du sød .. Okay så det er ikke unormalt? .. Jae men du er jo også en slank pige jeg har haft lidt mere at byde på men tak for støtten og ja jeg skal sq være moar
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128