Whatt?! man kan vidst kalde mig Miss rivende udvikling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.159 visninger
16 svar
0 synes godt om
19. april 2012

Camillos

Ja se lige engang! .. synes det går lige lovligt stærkt.. håber da der kun er 1 trods utallige scanninger... 

Billede 1 12+6

Billede 2: 14+0 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

VNB

fiiiin baby mavse!  

Det skal nok passe at der kun er en nogle gange vokser maven bare derud af! jeg kan huske at min mave voksede i ryk. det så helt vildt ud når man sammenlignede billeder uge for uge  

Anmeld

19. april 2012

l.kjoeller

fiin mave søde. min så ligesådan ud og der er kun en. så tror ikke du skal bekymre dig

Anmeld

19. april 2012

Troldemommi

hvor vildt at der kan ske så meget på en uge :-)

men hvor er maven flot.

Monica

Anmeld

19. april 2012

Camillos

VNB skriver:

fiiiin baby mavse!  

Det skal nok passe at der kun er en nogle gange vokser maven bare derud af! jeg kan huske at min mave voksede i ryk. det så helt vildt ud når man sammenlignede billeder uge for uge  

hehe Tak .. Ja jeg synes bare det går meget stærkt .. når man tænker på den ikke er så stor endnu.. bebsen altså... men der er vel nogle der udvikler hele sækken før andre.. 

Anmeld

19. april 2012

Camillos

l.kjoeller skriver:

fiin mave søde. min så ligesådan ud og der er kun en. så tror ikke du skal bekymre dig

jubii : Tusind tak .. Ja men det er bare for vildt.. allerede... spiren fylder jo stadigvæk ikke vildt meget .. hehe

Anmeld

19. april 2012

Camillos

Monica P skriver:

hvor vildt at der kan ske så meget på en uge :-)

men hvor er maven flot.

Monica

Ja jeg synes også selv det virker lidt overdrevet.. men det er det faktisk ikke.. lidt skræmmende.. hehe

Anmeld

19. april 2012

l.kjoeller

Camillos skriver:

jubii : Tusind tak .. Ja men det er bare for vildt.. allerede... spiren fylder jo stadigvæk ikke vildt meget .. hehe

ja det er vildt som kroppen hurtigt ændrer sig

Anmeld

19. april 2012

Nettemor

Hold da fast ja ! Det er da helt vildt. Der er i hvert fald en lille bebs der vil gøre opmærksom på sin eksistens  Super flot mave!

Anmeld

19. april 2012

Camillos

Nettemor skriver:

Hold da fast ja ! Det er da helt vildt. Der er i hvert fald en lille bebs der vil gøre opmærksom på sin eksistens  Super flot mave!

det må man sige.. og tusind tak hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.