prøver lige at høre jer ad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

567 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. april 2012

Anonym trådstarter

jeg vil i dag være 3+4 ca hvis jeg er gravid.. 

jeg tog en test i tirsdags (da jeg var 3+2 ca) og den var så negativ som den kunne være dog tog jeg den med eftermiddags urin.. 

jeg har ikke testet siden, da jeg bestemte mig for at jeg ikke gad tænke mere over det.. 

men men men  det er jo helt umuligt når man går her og håber.. 

Jeg har mens agtige følelser i underlivet, men de kommer og går meget kortvarigt af gangen  jeg har en masse hvidt udflåd, tror hele tiden at nu er mens der, fordi kan virkelig mærke hvordan det løber ud! men når jeg så kommer på wc er det bare det hvide udflåd. Derudover har jeg sådan nogle små niv og tryk agtig i underlivet... 

Jeg har en let kvalme gennem hele dagen, som svinger lidt i styrke.

måske er det tegn? men jeg har jo testet negativ for 2 dage siden, så jeg kan simpelthen ikke tro på at det skulle være tegn... 

har været gravid før, hvor jeg desværre mistede, men der kunne jeg allerede teste positivt ved 3+2, så det ville jo være mærkeligt hvis jeg først kunne teste senere denne her gang ikk?? 

det mærkes hele tiden som om at NU kommer mens, men det gør den bare ikke 

andre der har prøvet noget som dette? 

og at teste negativ og derefter positivt senere? 

Håber at nogen vil svare mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

Anonym

Anonym skriver:

Jeg forstår ikke, hvorfor du ikke bare tester? Der er jo i bund og grund ikke andet, der kan give dig svar.

Andres erfaringer gør dig hverken mere eller mindre gravid og kan heller ikke give dig svar på det spørgsmål, du ønsker svar på.

ALLE starter med at have et hcg, der er så lavt, at de ville teste negativt, hvis de prøvede, så på et eller andet tidspunkt bliver testen jo positiv, hvis man tester, når man er gravid.

Du kan slet ikke regne med at kunne teste positivt på samme tidspunkt i hver graviditet, det er forskelligt, hvornår ægget implanterer sig, og dermed hvor højt dit hcg er på en given dag.

Så der er ikke andet for end at teste i stedet for at sidde her og spekulere

Anmeld

19. april 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg forstår ikke, hvorfor du ikke bare tester? Der er jo i bund og grund ikke andet, der kan give dig svar.

Andres erfaringer gør dig hverken mere eller mindre gravid og kan heller ikke give dig svar på det spørgsmål, du ønsker svar på.

ALLE starter med at have et hcg, der er så lavt, at de ville teste negativt, hvis de prøvede, så på et eller andet tidspunkt bliver testen jo positiv, hvis man tester, når man er gravid.

Du kan slet ikke regne med at kunne teste positivt på samme tidspunkt i hver graviditet, det er forskelligt, hvornår ægget implanterer sig, og dermed hvor højt dit hcg er på en given dag.

Så der er ikke andet for end at teste i stedet for at sidde her og spekulere

så du mener godt at det kan lade sig gøre at teste tidligt positiv i den første graviditet og senere i den næste? jeg troede nemlig bare at kroppen hurtigere genkendte HCG´et... 

jeg ved godt at jeg ikke bliver gravid ved at spørge jer herinde.. men har så tit siddet og læst gode forklaringer om folks erfarringer herinde ang symptomer, så nu tænkte jeg at jeg selv ville prøve at skrive lidt. 

men du har ret, jeg burde bare tage en test.... jeg tør bare ikke da jeg gang på gang sidder der og kigger på en negativ test mens jeg bliver mere og mere depri. 

jeg må jo bare vente og se om min mens kommer imorgen eller i overmorgen som den skal, og hvis den ikke gør må jeg jo teste på et tidspunkt. 

Jeg håbede dog på at høre lidt erfarringer fra folk som måske har oplevet klassiske mens smerter mens alligevel var gravid  

Anmeld

19. april 2012

katrine26

Jeg tog en test om lørdagen og der var den negativ. tog en igen om mandagen og der var den posetiv...så det kan godt lade sig gøre..

katrine26

Anmeld

19. april 2012

Anonym trådstarter

katrine26 skriver:

Jeg tog en test om lørdagen og der var den negativ. tog en igen om mandagen og der var den posetiv...så det kan godt lade sig gøre..

katrine26

var den total negativ om lørdagen? altså helt uden skygge streger osv?? og hvor langt var du henne? 

Anmeld

19. april 2012

Line8700

Tog en test da jeg var gået 2 dage over tid (naivt ved jeg godt). Den var negativ. Tog så en mere da jeg var 6 dage over tid, og vupti positiv. Er nu 5+3.

Tror at det er meget forskelligt fra person til person, og fra graviditet til graviditet.

Håber at du tester positivt søde.

Anmeld

19. april 2012

Anonym trådstarter

Tog en test da jeg var gået 2 dage over tid (naivt ved jeg godt). Den var negativ. Tog så en mere da jeg var 6 dage over tid, og vupti positiv. Er nu 5+3.

Tror at det er meget forskelligt fra person til person, og fra graviditet til graviditet.

Håber at du tester positivt søde.

sikke et dejligt varmt svar! 

hvor dejligt for dig! Stort tillykke Gid det var mig  

var den første test helt 100 % negativ?

det var min nemlig... og jeg ledte altså ret meget efter om der ikke bare skulle være en lille bitte bitte skyggestreg.. men nej den var total blank  

forstår bare ikke hvorfor jeg allerede testede positiv 3+2 ved min SA... 

men dejligt at høre at det kan ændre sig fra graviditet til graviditet. det giver mig da lidt håb  

Anmeld

19. april 2012

Line8700

Anonym skriver:

sikke et dejligt varmt svar! 

hvor dejligt for dig! Stort tillykke Gid det var mig  

var den første test helt 100 % negativ?

det var min nemlig... og jeg ledte altså ret meget efter om der ikke bare skulle være en lille bitte bitte skyggestreg.. men nej den var total blank  

forstår bare ikke hvorfor jeg allerede testede positiv 3+2 ved min SA... 

men dejligt at høre at det kan ændre sig fra graviditet til graviditet. det giver mig da lidt håb  

Ja den var fulstændig negativ. Kiggede nemlig også efter "skygger" , men nej igenting. Så jeg troede bare at den var forsinket, og tænkte øv. Men blev ved med at gå over tid, så tog en mere, og den var jo så posetiv!!

Hvis det var mig ville jeg vente et par dage med at tage endnu en test. Ved godt at det er svært .

Anmeld

19. april 2012

katrine26

Anonym skriver:

var den total negativ om lørdagen? altså helt uden skygge streger osv?? og hvor langt var du henne? 

ja den var helt neg. har nok været 3-4 uger henne..

Katrine26

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.