kalaha - mad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

372 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. april 2009

linemus

Jeg lavede guacamole efter dine anvisninger i går (og hvor smager det dog fantastisk dejligt i forhold til det der brev+avokadoer), men skal lige høre dig om, hvor meget tabasco du putter i? Jeg kom kun 2 dråber (til 3 avokadoer) i, for var bange for, det blev for stærkt, men så var jeg i tvivl om jeg overhovedet kunne smage det, eller om det var hvidløget, der gjorde det stærkt...

Hvordan gik jeres påskefrokost i går? Her gik det godt, men min planlægning halter godt nok. Vi var først færdige med at spise kl.22 (det var så også middag - ikke frokost), og så blev desserten endda droppet, og der var vist en del ventetid ind imellem, men jeg hyggede mig vildt med at lave mad, og gæsterne hyggede sig da også. Ingen stress, skønt. Og dejligt at lave mad til nogen, der gad at spise det Vi fik dine lakseruller til appetizer om eftermiddagen sammen med guacamole, tacochips og pitabrødsstykker. Uhm, det var godt

Knus Line - den madglade

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2009

Nadi

Mums, det lyder godt! Man sidder da og bliver helt lækker sulten når man læser det. Tror vi skal have os en fiesta herhjemme torsdag a la mexico style

Anmeld

13. april 2009

bette

den guacamole opskrift er det en du vil dele

heidi som eeeeeelsker most avokado.... muuuums

Anmeld

13. april 2009

linemus

Ja, det vil jeg skam godt, men jeg har kun en liste over ingredienser - resten er på slum. Avokadoer, presset hvidløg, finthakkede tomater uden kerner/snask, tabasco, citronsaft, salt og peber. Jeg brugte vist 3 avokadoer, 2-3 fed hvidløg og 3-4 tomater.

Anmeld

14. april 2009

linemus

Kalaha??

Anmeld

14. april 2009

ka li ja

yes. havde ikke lige set den...

jeg puttede vist også kun 2 dråber i første gang, men sidste gang fik den nok nærmere 2 tsk....
jeg tror nemlig også det var hvidløgen der gjorde det stærkt her. men puttede jo også mellem et halvt og et helt hvidløg i til 6 avokadoer lol

åhh hvor vi da bare elsker mad vi to hva LOL

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.