Gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2012

Anonym trådstarter

Rinepigen skriver:

Du kan evt prøve en clear blue da de skulle være ret gode til at give et korrekt svar... men de er selvfølgelig os det dyrere end så mange andre

Mht til din mens er ubeblevet kan det måske også skyldes hvis du har en stresset periode ligenu ?

Altså jeg føler mig ikke som sådan stresset, men det kan sagtens være at der er lidt under overfladen.

Vil prøve at købe en clearblue - kan jeg teste med den om eftermiddagen eller bør jeg vente til i morgen tidlig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Der kan være mange grunde til det.. Lige nu går du og spekulerer over hvad der sker og om du nu ER gravid eller ej, det kan sagens gøre en masse! Oz selvom du ik går rundt og håber du er gravid

Tag en ny test om nogle dage og er den stadig negativ så kontakt lægen for en blodprøve

Tusind tak for svar

Frygter jeg er gravid fordi jeg pludselig har så meget udflød - så meget at jeg næsten føler jeg har pisset i bukserne   og så fordi jeg har de spændinger i underlivet.

Anmeld

19. april 2012

FamilenStorm

Anonym skriver:

ok det vil jeg prøve at købe.

Hvordan kan den være SÅ sikker når de alm test kan være usikre? Spørger kun fordi at jeg er bange for hvis jeg er gravid og ikke reagerer på det osv.

Jeg har aldrig prøvet at min krop springer en mens over, men måske jeg er lidt ekstra stresset i øjeblikket

Den skulle vidst være ekstra følsom, og hvis du er en langsom HCG danner, kan den være heldig at fange det, hvor de andre måske ikke har kunne måle det...

Kroppen lever sit eget liv, finder man ud af, så ja, det kan være fordí du er stresset, men kan også være "bare fordi"

I sin tid kunne lægen ikke helt forklare hvorfor jeg ikke fik min mens ( og var ikke gravid, fik taget utallige af prøver), og præcis da den skulle "Komme igen" kom den, så den var bare lige hoppet en måned over..

Anmeld

19. april 2012

AnonymMor

Anonym skriver:

Altså jeg føler mig ikke som sådan stresset, men det kan sagtens være at der er lidt under overfladen.

Vil prøve at købe en clearblue - kan jeg teste med den om eftermiddagen eller bør jeg vente til i morgen tidlig?

ja det er jo det

Du kan sagtens bruge en clear blue om eftermiddagen/aften når du er over tid.. det anbefales bare at hvis man tester tidligt med den skal man helst bruge morgenurin

Anmeld

19. april 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Tusind tak for svar

Frygter jeg er gravid fordi jeg pludselig har så meget udflød - så meget at jeg næsten føler jeg har pisset i bukserne   og så fordi jeg har de spændinger i underlivet.

Ja hvis du ik vil være gravid så er det dårlige tegn

Men som sagt når du går og frygter så kan baladen i maven oz være mens'en der ik rigtig kan bryde igennem fordi kroppen er i alarmberedskab.

for at testen er som du ønsker dig den skal være om et par dage, og så prøv at slappe af og nyd vejret og weekenden der er rundt om hjørnet

Anmeld

19. april 2012

Rockertand

FamilenStorm skriver:

Den skulle vidst være ekstra følsom, og hvis du er en langsom HCG danner, kan den være heldig at fange det, hvor de andre måske ikke har kunne måle det...

Kroppen lever sit eget liv, finder man ud af, så ja, det kan være fordí du er stresset, men kan også være "bare fordi"

I sin tid kunne lægen ikke helt forklare hvorfor jeg ikke fik min mens ( og var ikke gravid, fik taget utallige af prøver), og præcis da den skulle "Komme igen" kom den, så den var bare lige hoppet en måned over..

Clearblue er ikke mere følsom end andre teste - snarere tværtimod, du kan sagtens få teste helt ned til både 10 og 20 miu/ml.

Det gode ved Clearblue er, at den giver et klart svar, du ikke skal gå at tolke på - der er ingen skyggestreger eller måske-streger, den er enten/eller. Du kan sagtens teste "ikke-gravid" på en Clearblue og stadig være gravid, hvis dit HCG-niveau endnu ikke er højt nok, så den er altså ikke idiot-sikker.

Krydser fingre for, at trådstarter snart får en afklaring.

Anmeld

19. april 2012

FamilenStorm

Rockertand skriver:

Clearblue er ikke mere følsom end andre teste - snarere tværtimod, du kan sagtens få teste helt ned til både 10 og 20 miu/ml.

Det gode ved Clearblue er, at den giver et klart svar, du ikke skal gå at tolke på - der er ingen skyggestreger eller måske-streger, den er enten/eller. Du kan sagtens teste "ikke-gravid" på en Clearblue og stadig være gravid, hvis dit HCG-niveau endnu ikke er højt nok, så den er altså ikke idiot-sikker.

Krydser fingre for, at trådstarter snart får en afklaring.

Arrhh mange tak for svar Havde bare forstået at den var mere følsom.. Men godt lige at få en afklaring på det

Ja lad os håbe udfaldet bliver som ønsket

Anmeld

19. april 2012

Linea

Hejsa

Du KAN jo også have været gravid, forstået på den måde, at du har haft et æg, der er blevet befrugtet, men som så ikke har sat sig fast og er på vej ud - derfor den utydelige positive test og nu ingen streg. Det har jeg prøvet 2 gange.

Anmeld

19. april 2012

Anonym trådstarter

Linea skriver:

Hejsa

Du KAN jo også have været gravid, forstået på den måde, at du har haft et æg, der er blevet befrugtet, men som så ikke har sat sig fast og er på vej ud - derfor den utydelige positive test og nu ingen streg. Det har jeg prøvet 2 gange.

Men jeg har stadig ikke fået min mens? Er 6 dage over tid?

Anmeld

19. april 2012

Snartmortil3

Jeg står i næsten samme situation som dig! Udover jeg ikke har haft nogen positiv graviditetstest, og at jeg ikke ved om jeg er over tid, fordi jeg kun har haft min mens 1 gang efter jeg fødte, og ikke ved om den er regelmæssig jo.

HVIS jeg er gravid har jeg sexet for cirka 3 uger siden - en uge efter begyndte jeg at få mens agtige smerter og jag og tænkte at det var min mens der var på vej. Nu har jeg haft det lige siden, stadig ingen mens, men øget udflåd osv som dig. Har testet 5 gange, alle negative, ingen skyggestreger. Nu har jeg bestilt tid hos lægen, tænker om jeg måske kan have fået en kønssygdom i stedet. Eller om jeg bare ikke er langt nok henne til at teste!

Hvis jeg er gravid, er det bestemt heller ikke ønsket.

Håber det bedste for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.