Gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.429 visninger
22 svar
0 synes godt om
19. april 2012

Anonym trådstarter

Nu har jeg virkelig brug for Jeres hjælp tøser.

Jeg testede svagt positivt søndag eftermiddag (kan ikke huske mærket men den er købt i Bilka) - købte Valmed teste og forsøgte med dem (3 stk) og alle tre uanset tidspunkt har været negative. Men jeg er 6 dage over tid? Har jeg aldrig prøvet før....

Det skal lige siges at jeg ikke går og håber på og ønsker en graviditet som det ser ud lige pt.

Jeg er meget anspændt omkring livmoderen og jeg har en masse slimet udflød.

Under mine andre 3 graviditeter har jeg ikke haft nogen former for symptomer såsom brystspændinger, kvalme osv..

What to do?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

Anonym trådstarter

Slet ingen?

Anmeld

19. april 2012

Rockertand

Anonym skriver:

Slet ingen?

Der er ikke nogen, der kan give dig et facit - du er nødt til at teste dig frem og finde svaret selv - det er dog bedst at teste med samme slags teste, så du hele tiden har et sammenligningsgrundlag.

Hvis der har været tale om en bio, så kan man teste svagt positiv først, og så forsvinder stregen igen, og man får menstruation, nogle gange til vanlig tid, andre gange er den lidt forsinket.

Anmeld

19. april 2012

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Der er ikke nogen, der kan give dig et facit - du er nødt til at teste dig frem og finde svaret selv - det er dog bedst at teste med samme slags teste, så du hele tiden har et sammenligningsgrundlag.

Hvis der har været tale om en bio, så kan man teste svagt positiv først, og så forsvinder stregen igen, og man får menstruation, nogle gange til vanlig tid, andre gange er den lidt forsinket.

ok så må jeg vidst tage en tur i bilka og købe de tests jeg startede ud med.

Tænker bare at jeg jo med stor sandsynlighed ikke er gravid når jeg tester negativt på 3 udaf 4 tests, men samtidig er jeg gået 6 dage over tid. Hvad kan ellers skyldes denne forsinkelse?

Anmeld

19. april 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Jeg testede svagt positivt søndag eftermiddag (kan ikke huske mærket men den er købt i Bilka) - købte Valmed teste og forsøgte med dem (3 stk) og alle tre uanset tidspunkt har været negative. Men jeg er 6 dage over tid? Har jeg aldrig prøvet før....

Det skal lige siges at jeg ikke går og håber på og ønsker en graviditet som det ser ud lige pt.

Under mine andre 3 graviditeter har jeg ikke haft nogen former for symptomer såsom brystspændinger, kvalme osv..

What to do?

Jeg testede oz kun svagt positiv med netto's tests og det er de samme bilka har Jeg er nu i uge 32

Anmeld

19. april 2012

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Jeg testede oz kun svagt positiv med netto's tests og det er de samme bilka har Jeg er nu i uge 32

men de sidste 3 test jeg har taget er negative? det er da mærkeligt.

Hvad kan det skyldes at jeg ikke får min mens?

Anmeld

19. april 2012

FamilenStorm

Anonym skriver:

What to do?

Køb en Clear blue i matas.. De giver klart besked.. Hvis negativ, kan det ske at din cyklus "bare" er hoppet en mens over.. Det har jegf været udsat for før..

Anmeld

19. april 2012

AnonymMor

Anonym skriver:

Du kan evt prøve en clear blue da de skulle være ret gode til at give et korrekt svar... men de er selvfølgelig os det dyrere end så mange andre

Mht til din mens er ubeblevet kan det måske også skyldes hvis du har en stresset periode ligenu ?

Anmeld

19. april 2012

Anonym trådstarter

FamilenStorm skriver:

Køb en Clear blue i matas.. De giver klart besked.. Hvis negativ, kan det ske at din cyklus "bare" er hoppet en mens over.. Det har jegf været udsat for før..

ok det vil jeg prøve at købe.

Hvordan kan den være SÅ sikker når de alm test kan være usikre? Spørger kun fordi at jeg er bange for hvis jeg er gravid og ikke reagerer på det osv.

Jeg har aldrig prøvet at min krop springer en mens over, men måske jeg er lidt ekstra stresset i øjeblikket

Anmeld

19. april 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Der kan være mange grunde til det.. Lige nu går du og spekulerer over hvad der sker og om du nu ER gravid eller ej, det kan sagens gøre en masse! Oz selvom du ik går rundt og håber du er gravid

Tag en ny test om nogle dage og er den stadig negativ så kontakt lægen for en blodprøve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.