hvad tænker i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

831 visninger
15 svar
0 synes godt om
13. april 2009

Anonym trådstarter

når i ser en ung en som er gravid? syntes virkelig folk glor på en? jeg kan ikk skjule at jeg er gravid mere var i løkken for to dage siden , hvor folk kan glo på en nå hvad tænker i??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2009

Lise

Der er én der er gravid...

Anmeld

13. april 2009

Tut

Lise skriver:

Enig.

Anmeld

13. april 2009

A.

Tut skriver:

Enig.

enig enig

Anmeld

13. april 2009

Tynen

agnieszka skriver:

enig enig

ditto.gif

Anmeld

13. april 2009

Kvindemin

Lise skriver:

Præcis
Hvis man tænker sådan hele tiden, så tror jeg da man er for ung ?

Anmeld

13. april 2009

Honningblomst

Jeg kan altså godt se på en gravid eller en mor med en lille baby og tænke :"Hold da op hun er godt nok ung". Men jeg kan også se en gammel mor og tænke at hun godt nok er gammel, eller en tyk mor og tænke hun er yk.
Det er vel meget normalt at man ser på folk og tænker sådan, men det er der jo intet negativt i...Lad være med at se spøgelser bare fordi du er ung, det er faktisk ret uinteressant om mødre er unge eller gamle når de får børn...det er nok mest de unge mødre der synes de er interessant...-smiler

Anmeld

13. april 2009

DK

Jeg tænker "Der går en kommende ung mor. Held og lykke til dig, jeg håber du klarer det fantastisk, og kan vise alle med fordomme at du er en super mor"

Anmeld

13. april 2009

Janep

Eva skriver:

Jeg kan altså godt se på en gravid eller en mor med en lille baby og tænke :"Hold da op hun er godt nok ung". Men jeg kan også se en gammel mor og tænke at hun godt nok er gammel, eller en tyk mor og tænke hun er yk.
Det er vel meget normalt at man ser på folk og tænker sådan, men det er der jo intet negativt i...Lad være med at se spøgelser bare fordi du er ung, det er faktisk ret uinteressant om mødre er unge eller gamle når de får børn...det er nok mest de unge mødre der synes de er interessant...-smiler

sååh enig

Anmeld

13. april 2009

Mumto3

Jeg tænker; Ej, der er en der er gravid (og så mærke jeg et lille stik af misundelse) hvis det er en der ser ung ud tænker; hun ser ung ud. Hvis jeg når at tænke mere er det: Puha, det bliver sikkert hårdt, men jeg tænker også: hvor er du heldig at du får børn i så tidlig en alder. Du er ung og har mere energi som mor, end jeg gamle tusse havde det. og så tænker jeg også på at du, når børnene flytter hjemmefra, stadig selv er 'ung' og frisk.

Jeghar selv en veninde der fik barn som 16 årige, og hendes datter flyttede hjemmefra da mine blev født. Hun er nu fri som fuglen og stadig med masser af energi. Hvor jeg nærmest går på pension når børnene flytter. -og hvis mine unger får børn i samme aldre som mig, så er jeg næsten 80år før jeg får børnebørn, så der bliver ikke meget lege-mormor eller lege-farmor i mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.