Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Trine89 skriver: Hendes temp er 37,7 hvor hun normalt ligger på 37,3
Hendes temp er 37,7 hvor hun normalt ligger på 37,3
Så er jeg ikke nervøs... Det er så lidt, at det kan du holde nede med vædske og ikke alt for varmt tøj...
Men hold øje med hende, og husk at hun skal drikke godt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Team Putte skriver: Jeg var taget afsted husk at pakke lidt godt til hende i en taske hvor det er nemt at komme til, husk væske God tur til jer
Jeg var taget afsted
husk at pakke lidt godt til hende i en taske hvor det er nemt at komme til, husk væske God tur til jer
Tak for de gode råd.. det vil jeg huske.. Jeg har altid en sutteflaske med vand i når jeg er på tur (hun er kun 7½ mdr)
Dot D skriver: Så er jeg ikke nervøs... Det er så lidt, at det kan du holde nede med vædske og ikke alt for varmt tøj... Men hold øje med hende, og husk at hun skal drikke godt
okey takker jeg tager bare en ekstra flaske med vand med til hende
Trine89 skriver: Tak for de gode råd.. det vil jeg huske.. Jeg har altid en sutteflaske med vand i når jeg er på tur (hun er kun 7½ mdr)
Bonus
Og så et tæppe hvis der er lidt køligt i toget og lidt spændende legetøj så kan i kun få en god tur
Team Putte skriver: Bonus Og så et tæppe hvis der er lidt køligt i toget og lidt spændende legetøj så kan i kun få en god tur
jep jep.. hun plejer nu at være nem nok at have med
Trine89 skriver: Sagen er den at Caia og jeg skal til Nordjylland, op og besøge farmor og farfar. Der er ved at blive lagt dræn rundt om den bygning vi bor i, så det LARMER bare sååå skide meget. og Caia kan slet ikke finde ud af det hun kan ikke sove for larmen, så derfor "flygter" vi fra den.. Men nu har jeg her til morgen fundet ud af at Caia har fået feber, eller lidt i hvertfald lidt forhøjet temperatur. Men kan jeg stadig godt tage til Nordjylland med hende? (vi skal med toget)
Sagen er den at Caia og jeg skal til Nordjylland, op og besøge farmor og farfar.
Der er ved at blive lagt dræn rundt om den bygning vi bor i, så det LARMER bare sååå skide meget. og Caia kan slet ikke finde ud af det hun kan ikke sove for larmen, så derfor "flygter" vi fra den.. Men nu har jeg her til morgen fundet ud af at Caia har fået feber, eller lidt i hvertfald lidt forhøjet temperatur. Men kan jeg stadig godt tage til Nordjylland med hende? (vi skal med toget)
Jeg havde gjort det. Det er bedre for hende at komme afsted væk fra den larm og hun er jo ved trygge mor hele tiden. Jeg havde taget børne panodil med for en sikkerheds skyld og sut og bamse eller tæppe eller hvad der nu er tryghed for hende og så taget afsted
Amandas-mor skriver: Jeg havde gjort det. Det er bedre for hende at komme afsted væk fra den larm og hun er jo ved trygge mor hele tiden. Jeg havde taget børne panodil med for en sikkerheds skyld og sut og bamse eller tæppe eller hvad der nu er tryghed for hende og så taget afsted
Nårh børne-penodil.. det var det jeg skulle huske at købe.. tak fordi du lige nævnte det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128