Kan jeg godt ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.099 visninger
16 svar
0 synes godt om
19. april 2012

Trine89

Sagen er den at Caia og jeg skal til Nordjylland, op og besøge farmor og farfar. 

Der er ved at blive lagt dræn rundt om den bygning vi bor i, så det LARMER bare sååå skide meget. og Caia kan slet ikke finde ud af det hun kan ikke sove for larmen, så derfor "flygter" vi fra den..

Men nu har jeg her til morgen fundet ud af at Caia har fået feber, eller lidt i hvertfald lidt forhøjet temperatur. Men kan jeg stadig godt tage til Nordjylland med hende? (vi skal med toget)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

Team Putte

Trine89 skriver:

Sagen er den at Caia og jeg skal til Nordjylland, op og besøge farmor og farfar. 

Der er ved at blive lagt dræn rundt om den bygning vi bor i, så det LARMER bare sååå skide meget. og Caia kan slet ikke finde ud af det hun kan ikke sove for larmen, så derfor "flygter" vi fra den..

Men nu har jeg her til morgen fundet ud af at Caia har fået feber, eller lidt i hvertfald lidt forhøjet temperatur. Men kan jeg stadig godt tage til Nordjylland med hende? (vi skal med toget)

Er det bare en smule feber og er hun ik mærket af det, så vil jeg sige ja Men vær klar på at det jo kan udvikle sig så du ender med snot-syg og pylret datter på vej hjem igen!

Hvis i har mulighed for at blive i jylland til hun er rask igen så ville jeg ik betænke mig overhoved

Anmeld

19. april 2012

serinasmor

hmmm ... hvor høj er temp ? og hvor langt skal i ...

og du skal forresten være opmærksom på at hvis i skal med tog nord for aalborg er der indsat bus mellem aalborg og lindholm station grundet at et skib sejlede ind i broen for en måned siden

Anmeld

19. april 2012

Trine89

Team Putte skriver:

Er det bare en smule feber og er hun ik mærket af det, så vil jeg sige ja Men vær klar på at det jo kan udvikle sig så du ender med snot-syg og pylret datter på vej hjem igen!

Hvis i har mulighed for at blive i jylland til hun er rask igen så ville jeg ik betænke mig overhoved

Vi skal være der hele weekenden..  

det var meningen vi alle 3 først skulle afsted i morgen. men pga larmen tager caia og jeg afsted i dag og så komme farmand op i morgen

Anmeld

19. april 2012

Dot D

Hvis det "bare" er lidt feber, så ville jeg tage afsted. Du kan jo sørge for at have nogle drikkedunke med vædske til hende på turen.

Feberen kan jo komme af mange ting, feks, kan man godt få feber, hvis kroppen bliver "stresset" over noget, og det kunne jo være larmen, så måske er det kun godt at komme på togturen

God tur OG god bedring

Anmeld

19. april 2012

Trine89

serinasmor skriver:

hmmm ... hvor høj er temp ? og hvor langt skal i ...

og du skal forresten være opmærksom på at hvis i skal med tog nord for aalborg er der indsat bus mellem aalborg og lindholm station grundet at et skib sejlede ind i broen for en måned siden

den er på 37,7 (hendes normale temp er 37,2)

Det fra Nyborg til aalborg.. en tur på ca tre timer..

Anmeld

19. april 2012

serinasmor

Trine89 skriver:

den er på 37,7 (hendes normale temp er 37,2)

Det fra Nyborg til aalborg.. en tur på ca tre timer..

så ville jeg tage afsted ...

37,7 er ikke feber bare lidt varm ...

god tur

Anmeld

19. april 2012

Trine89

Dot D skriver:

Hvis det "bare" er lidt feber, så ville jeg tage afsted. Du kan jo sørge for at have nogle drikkedunke med vædske til hende på turen.

Feberen kan jo komme af mange ting, feks, kan man godt få feber, hvis kroppen bliver "stresset" over noget, og det kunne jo være larmen, så måske er det kun godt at komme på togturen

God tur OG god bedring

Hendes temp er 37,7 hvor hun normalt ligger på 37,3

Anmeld

19. april 2012

Trine89

serinasmor skriver:

så ville jeg tage afsted ...

37,7 er ikke feber bare lidt varm ...

god tur

Okey tak  

Så vil jeg fortsætte med at pakke  

Anmeld

19. april 2012

Team Putte

Trine89 skriver:

Vi skal være der hele weekenden..  

det var meningen vi alle 3 først skulle afsted i morgen. men pga larmen tager caia og jeg afsted i dag og så komme farmand op i morgen

Jeg var taget afsted

husk at pakke lidt godt til hende i en taske hvor det er nemt at komme til, husk væske  God tur til jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.