Hvor mange børn vil jeres mænd/kærester have?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2009

Mathilde

Min kæreste vil gerne have 2 børn. Han synes det er passende og praktisk f.eks. med hensyn til plads i bilen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2009

fam.4xc

2 skønne prinsesser har han og vil ik ha flere - og skal nu steralisteres

Anmeld

13. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Eva skriver:

Min x ville gerne have en til og overvejer faktisk om vi skulle snuppe en til...så er det med samme far allesammen og lidtg nemmere for alle.
Knus..

Undskyld hvis jeg lyder uhøflig - jeg sidder bare og måber lidt men er det korrekt forstået at du overvejer at blive gravid med din eks for at få et barn til med den samme mand som du ikke er sammen med, alene for nemhedens skyld?

Anmeld

13. april 2009

Sara.

Vi har et barn... og vil gerne ha et til.... blir det så en pige igen så siger min mand at så blir jeg gravid igen.... han vil også gerne have en dreng. Så to hvis den næste blir en dreng... og ellers fortsætter vi... (og nu skal det ikke forståes sån at vi ikke blir glade hvis vi får en pige!)

Anmeld

13. april 2009

heaven

Undskyld hvis jeg lyder uhøflig - jeg sidder bare og måber lidt men er det korrekt forstået at du overvejer at blive gravid med din eks for at få et barn til med den samme mand som du ikke er sammen med, alene for nemhedens skyld?

Ja, det tænkte jeg også lige.......

Jannie - med mand der gerne vil have 2 børn i alt... 1 down - 1 to go, sometime

Anmeld

14. april 2009

Stine85

Herhjemme vil vi begge gerne have 2 børn. vi har jo en dejlig dreng på 4 måneder - men manden siger at hvis nummer 2 også bliver en dreng - så skal vi altså liiige prøve igen, for at se om det ikke kan lade sig gøre at få en pige

Anmeld

14. april 2009

Balderson

Ja, hvis det stod til min mand havde vi til et helt fodboldlandshold og nu hvor han så godt ved at den tanke skal ud af hovedet, så siger han 4 børn.. Men kvinden i hans liv, nemlig mig har sagt 2 og så er det slut... Vi venter os nr. 2 til efteråret og har så Christian fra sidste år også...

Anmeld

14. april 2009

Honningblomst

Jeg får ikke børn for nemhedens skyld..men ja, jeg kunne godt finde epå at få et barn med min x, da vi begge gerne ville have et til og vi får jo super lækre unger sammen-smiler
Jeg ville ikke byde mine børn at være en del af dine, mine og vores børn..så enten er det ikke flere eller også er det med den samme mand alle fire.
Knus..

Anmeld

16. april 2009

Kristine

Min kæreste har to børn i forvejen fra tidligere forhold på henholdsvis 10 og 7 år, Jeg er nu gravid i 4 måned, med vores fælles barn. Jeg har altid gerne ville have 2 børn, men min kæreste der har 2 i forvejen kan kun lige gå med til 1 mere. (Mest fordi det er mit ønske, og han mener jeg ikke skal snydes for det at være mor)
Jeg håber sådan at det kan blive til et mere, jeg vil bare så gerne have mere end 1 barn selv, men jeg kan også godt forstå ham, og jeg vil jo heller ikke presse ham, men jeg håber..... :-)

Anmeld

16. april 2009

Mira0911

2 her....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.