Hvor mange børn vil jeres mænd/kærester have?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2009

Kvindemin

Diana... skriver:

hi hi hvorfor LAAAANG tid?

Jo, der skal gå flere år gør jeg skal være gravid igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2009

malou

Tja... her er det måske 2. Jeg synes bestemt ikke det var sjovt at være gravid selvom den var TOTALT ukompliceret min graviditet. Ingen kvalme, ingen opkast, ingen vand i benene eller noget... blot + 27 kg Dog var min fødsel noget af det mest forfærdelige jeg nogensinde har prøvet... pyha Jeg ville elske et barn mere om 4-5 år (vil gerne nyde Victor først) og det vil Dennis også... men at ens krop bliver SÅ DEFORM og det gør så ondt at føde, kan sagtens få en afgørende faktor der gør at Victor bliver enebarn!! Men vi får se.. who knows

knus malou

Anmeld

13. april 2009

sabi1979

Min mand er 36 år og har en 17 årig datter fra et andet forhold. Min mand vil have 2 børn med mig og det har jeg det fint med Vi har så Henriette på 10 år og venter barn nr.2 til august

knus sabrina 20+6

Anmeld

13. april 2009

LotteN

Min kæresten vil også gerne have 3 børn, lige som jeg, så der er heldigvis ikke nogen der sal overtales der!!!
Men nu skal vi lige nyde lærke lidt før nr to kommer...

Anmeld

13. april 2009

Janep

Min kereste svarede at lige nu har han nok i vores datter og så ser vi

Men vi hhar allerede snakket om at vi ska i gang med den næste om et års tid når jeg er færdig med min uddannelse

Og jeg vil gerne ha 4

Anmeld

13. april 2009

Honningblomst

Min x ville gerne have en til og overvejer faktisk om vi skulle snuppe en til...så er det med samme far allesammen og lidtg nemmere for alle.
Knus..

Anmeld

13. april 2009

3rollinger

Min mand vil gerne have en stor boerneflok, saadan omkring 5 stk. Men de er jo dyre i drift saadan nogle stoerrelser, saa det bliver nok bare ved 3 stk.

Anmeld

13. april 2009

DK

Jeg har jo Kirstine fra et tidligere forhold, og Mikkel og jeg er blevet enige om at vi skal igang med at lave en her til efteråret. Jeg tror egentligt at han ville være tilfreds med bare det ene barn mere.
Det er fordi han mener at to børn er det bedste/nok, og da vi allerede har Kirstine, så bliver det jo nummer to der forhåbentligt kommer til næste sommer. Så derfor har jeg tastet 2 børn, men det er måske så kun et jeg skulle have tastet, eller hvad?

Anmeld

13. april 2009

wamse

Min mand og jeg har et fælles barn, og jeg har 2 drenge i forvejen og det er lige det antal der skal være her i huset

Anmeld

13. april 2009

Loggidut

jeg var nød til at svare andet...jeg havde to i forvejen, som Michael har taget til sig, og så bestemte vi os for at få Tif, men nu er det så også slut, vi er for gamle mener vi begge, desuden skal vi huske at nyde dem vi har, og dem har vi P.T. så rigeligt i!
Selv om de to er ved at være store, så er der altså stadig så meget der skal ordnes, vurderes, og tænkes igennem, så det bliver ikke nemmere med tiden, tvært i mod!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.