Kønsscanning på fredag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2012

jack

piadas skriver:

Tillykke!

Det er så fedt, at man nu kan sige ham og ikke den!

Takker... ja det er lidt fedt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

OktoberMor

Uh det bliver bare så spændende...

vi skal også til MD den 14. maj hvor vi forhåbentlig får svar på hvilket køn det er.. det bliver så spændende.

Anmeld

26. april 2012

piadas

lillemor92 skriver:

Uh det bliver bare så spændende...

vi skal også til MD den 14. maj hvor vi forhåbentlig får svar på hvilket køn det er.. det bliver så spændende.

Uh, jeg skal dagen efter d. 15. maj, men jeg kunne ikke vente så længe! Nu glæder jeg mig bare til at se ham igen og at alting forhåbentligt er som det skal være - og så til at få bekræftet, at det er en dreng, for de har jo før sagt forkert!

Anmeld

26. april 2012

OktoberMor

piadas skriver:

Uh, jeg skal dagen efter d. 15. maj, men jeg kunne ikke vente så længe! Nu glæder jeg mig bare til at se ham igen og at alting forhåbentligt er som det skal være - og så til at få bekræftet, at det er en dreng, for de har jo før sagt forkert!

Jeg har godt nok heller ikke noget tålmodighed, men jeg bliver nød til det... ;-) der er jo ikk så længe igen ;-) 

Anmeld

28. april 2012

esiuol

piadas skriver:

Det må være fordelen ved at vente tvillinger.

Man får en del ekstra scanninger for at tjekke, at de ikke tager næring fra hinanden osv. - gør man ikke? Eller kommer det an på, om de er enæggede eller tveæggede? Hmm, jeg ved vist ikke så meget om det at vente tvillinger!

Men fedt med en af hver - jeg har altid ønsket mig en af hver, hvis jeg skulle have fået tvillinger!

Har lige været væk fra internettet i en periode 

Antallet af skanninger afhænger af, om de er enæggede eller tveæggede, men der følger normalt altid ekstra skanninger med en tvillingegraviditet pga. den øgede risiko for komplikationer. 

Tilvækstscanningen er jeg sikker på, vi kun fik pga. at der er to, for "den lille" lå pænt indenfor normalen men hun er bare mindre end sin tvilling.

Nu venter MD scanningen forude d. 11/5. Håber vi får bekræftet kønnene - vil mægtig gerne have en af hver! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.