Kønsscanning på fredag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.346 visninger
14 svar
0 synes godt om
18. april 2012

piadas

Jaaa! Jeg har fået overtalt min mand til, at vi skal have en kønsscanning!

Jeg kan slet ikke vente til d. 15. maj, hvor jeg skal til MD, og så så jeg, at det "kun" koster kr. 500,- i Aalborg, så nu er der bestilt tid på fredag kl. 15.

Ih, jeg glæder mig!

Har nogen af jer andre tænkt sig at købe en ekstra scanning, eller holder I ud til MD-scanningen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

esiuol

Vi har været så heldige, at vi skulle til en tilvækstscanning med tvillingerne, og der kom sonografen med et kvalificeret gæt på køn.

Den ene, mente hun, var en dreng pga. en bule mellem benene - dog kunne det også være hævede kønsorganer på en pige, så det er ikke 100% sikkert endnu.

Den anden mente hun at kunne skimte tre "folder" på, så der gættede hun på en pige - men også har var det ikke 100% sikkert, for bebsen lå selvfølgelig med navlestrengen mellem benene.

Så vi har et bud, men venter til MD scanningen med at få det endelige svar.

Anmeld

19. april 2012

jack

Vi skal til kønsscanning på mandag glæder mig helt vildt, vi kunne heller ik vente til maj...

Anmeld

19. april 2012

piadas

esiuol skriver:

Vi har været så heldige, at vi skulle til en tilvækstscanning med tvillingerne, og der kom sonografen med et kvalificeret gæt på køn.

Den ene, mente hun, var en dreng pga. en bule mellem benene - dog kunne det også være hævede kønsorganer på en pige, så det er ikke 100% sikkert endnu.

Den anden mente hun at kunne skimte tre "folder" på, så der gættede hun på en pige - men også har var det ikke 100% sikkert, for bebsen lå selvfølgelig med navlestrengen mellem benene.

Så vi har et bud, men venter til MD scanningen med at få det endelige svar.

Det må være fordelen ved at vente tvillinger.

Man får en del ekstra scanninger for at tjekke, at de ikke tager næring fra hinanden osv. - gør man ikke? Eller kommer det an på, om de er enæggede eller tveæggede? Hmm, jeg ved vist ikke så meget om det at vente tvillinger!

Men fedt med en af hver - jeg har altid ønsket mig en af hver, hvis jeg skulle have fået tvillinger!

Anmeld

19. april 2012

piadas

jack skriver:

Vi skal til kønsscanning på mandag glæder mig helt vildt, vi kunne heller ik vente til maj...

Hæhæ, nej jeg synes også bare, at der er såååå lang tid til imorgen kl. 15!!

Og får syntes jeg, at der var lang tid til d. 15. maj!

Anmeld

20. april 2012

jack

ja tiden går bare så langsomt når man render og venter på at blive scannet

Glæder mig til at høre hvordan det er gået

Anmeld

23. april 2012

jack

Så er  kønsscanningen veloverstået...og vi skal ha en lillebror... vi glæder os bare så meget...

Anmeld

23. april 2012

Amanda2

Stort tillykke

Anmeld

23. april 2012

jack

Amanda2 skriver:

Stort tillykke

Takker

Anmeld

23. april 2012

piadas

jack skriver:

Så er  kønsscanningen veloverstået...og vi skal ha en lillebror... vi glæder os bare så meget...

Tillykke!

Det er så fedt, at man nu kan sige ham og ikke den!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.