Vi skal have en....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2012

piadas

AnneBJ skriver:

Nu kan jeg!! Det er fordi det sidste indlæg du har skrevet er fra slut marts, men billederne er jo nede i bunden!! Kigger straks - det kan jeg lige nå inden sengetid

Nååå, men når du ser dem, er de kronologiske, ik'?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

piadas

Hov, jeg glemte forresten, at jer, jeg også er ven med på Facebook, gerne må undlade at skrive noget der, for ingen ved, at vi skal til kønsscanning idag! De får det først at vide bagefter!

Anmeld

20. april 2012

AnneBJ

Hvad er det hvad er det hvad er det for en... Piiiiiaaa!! Skriv nu!!

Og jo, billeder ligger kronologisk! Og hvor er det bare et åndssvagt fedt hus! Wow mand!!! Kæmpestort og lækkert!! Glæder mig til at se billeder løbende, nu hvor jeg rent faktisk har fattet hvor og hvordan 

Anmeld

20. april 2012

Line Højdal

Ihhh hvor er det spændende... kom nu med det køn - nu kan du snart ikke trække den længere

Anmeld

20. april 2012

piadas

AnneBJ skriver:

Og jo, billeder ligger kronologisk! Og hvor er det bare et åndssvagt fedt hus! Wow mand!!! Kæmpestort og lækkert!! Glæder mig til at se billeder løbende, nu hvor jeg rent faktisk har fattet hvor og hvordan 

Hehe, jeg skal først være der kl. 15, så jeg ved ikke engang selv endnu!

Tålmodighed, Anne...tålmodighed!!! Og det kommer fra en, der selv er ved at springe i luften pga. ventetiden!!

Anmeld

20. april 2012

piadas

AnneBJ skriver:

Havde du slet ikke opdaget, at billederne ligger nede i bunden!

Anmeld

20. april 2012

AnneBJ

piadas skriver:

Havde du slet ikke opdaget, at billederne ligger nede i bunden!

Narj... 

Iiih... jeg er vel en slags VIP så du sender mig en SMS når du lige om snart kender kønnet??! 

Anmeld

20. april 2012

piadas

AnneBJ skriver:

Narj... 

Iiih... jeg er vel en slags VIP så du sender mig en SMS når du lige om snart kender kønnet??! 

Jeg havde tænkt på det, men jeg kom helt fra det, fordi jeg både skulle ringe til min mor, farfar osv.

Så nu må du læse det i den tråd, jeg laver lige om lidt i stedet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.