Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AnneBJ skriver: Nu kan jeg!! Det er fordi det sidste indlæg du har skrevet er fra slut marts, men billederne er jo nede i bunden!! Kigger straks - det kan jeg lige nå inden sengetid
Nu kan jeg!! Det er fordi det sidste indlæg du har skrevet er fra slut marts, men billederne er jo nede i bunden!! Kigger straks - det kan jeg lige nå inden sengetid
Nååå, men når du ser dem, er de kronologiske, ik'?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvad er det hvad er det hvad er det for en... Piiiiiaaa!! Skriv nu!!
Og jo, billeder ligger kronologisk! Og hvor er det bare et åndssvagt fedt hus! Wow mand!!! Kæmpestort og lækkert!! Glæder mig til at se billeder løbende, nu hvor jeg rent faktisk har fattet hvor og hvordan
Ihhh hvor er det spændende... kom nu med det køn - nu kan du snart ikke trække den længere
AnneBJ skriver: Hvad er det hvad er det hvad er det for en... Piiiiiaaa!! Skriv nu!! Og jo, billeder ligger kronologisk! Og hvor er det bare et åndssvagt fedt hus! Wow mand!!! Kæmpestort og lækkert!! Glæder mig til at se billeder løbende, nu hvor jeg rent faktisk har fattet hvor og hvordan
Hehe, jeg skal først være der kl. 15, så jeg ved ikke engang selv endnu!
Tålmodighed, Anne...tålmodighed!!! Og det kommer fra en, der selv er ved at springe i luften pga. ventetiden!!
Havde du slet ikke opdaget, at billederne ligger nede i bunden!
piadas skriver: Havde du slet ikke opdaget, at billederne ligger nede i bunden!
Narj...
Iiih... jeg er vel en slags VIP så du sender mig en SMS når du lige om snart kender kønnet??!
AnneBJ skriver: Narj... Iiih... jeg er vel en slags VIP så du sender mig en SMS når du lige om snart kender kønnet??!
Jeg havde tænkt på det, men jeg kom helt fra det, fordi jeg både skulle ringe til min mor, farfar osv.
Så nu må du læse det i den tråd, jeg laver lige om lidt i stedet!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128