Vi skal have en....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.000 visninger
17 svar
0 synes godt om
18. april 2012

piadas

...hehe, ja det ved jeg ikke endnu, men det gør jeg på fredag!

Jeg har fået overtalt Serdar til, at vi skal til kønsscanning!

Jeg synes, der er SÅÅÅ lang tid, til d. 15. maj, og så koster det kun sølle kr. 500,- i Aalborg, så på fredag kl. 15 får vi at vide, hvad maven gemmer på!

Vi var alligevel ude at gå helt amok med indkøb til huset idag og blev så enige om, at kr. 500,- jo ikke er noget, når man alligevel er i gang!

Jeg GLÆÆÆÆDER mig. Zilan og Ida skal med, men vi kunne desværre ikke få en tid tidligere, så Oliver går glip af det, fordi han skal til talenttræning med fodbold - og det er jo egentlig ham, der går mest op i det, men det tog han heldigvis pænt! Han mente, at han bare ville spille ekstra godt, fordi han så skulle hjem og have at vide, at det forhåbentlig bliver en dreng! Puha, jeg håber altså ikke, han bliver alt for skuffet, hvis det er et hunkønsvæsen, der bor inde i mig!

Nå, men nu er der i hvert fald under 48 timer, til vi får vished og jeg kan stoppe min spekulationer om det ene og det andet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

AnneBJ

Hurrraaaaaaa!!! Ihh jeg glæder mig Pia! Mindst ligeså meget som dig 

Anmeld

18. april 2012

Janni.

Ej hvor lækkert. Glæder mig til at høre hvad i skal have 

Anmeld

18. april 2012

Mettemus

Haha jeg nåede lige at blive helt spændt - det gemmer jeg sp til på fredag, når du (selvfølgelig) opdaterer os med det samme du ser den likle tap på skærmen... Ikk?

Ih det bliver spændende - har du selv en fornemmelse af hvad det er, eller håber du bare for Olivers skyld og balancen i kønsfordelingen  at det bliver en dreng?

Var det i øvrigt ikke fedt at købe ind til huset? Kiggede ligeforbi bloggen tidligere i dag. Det ser jo SUPER lækkert ud - maj er jo liiige om lidt (i denne smmenhæng - når det handler om at jeg skal aflevere eksamensopgave i maj er det laaangt væk)

Anmeld

18. april 2012

piadas

Mettemus skriver:

Haha jeg nåede lige at blive helt spændt - det gemmer jeg sp til på fredag, når du (selvfølgelig) opdaterer os med det samme du ser den likle tap på skærmen... Ikk?

Ih det bliver spændende - har du selv en fornemmelse af hvad det er, eller håber du bare for Olivers skyld og balancen i kønsfordelingen  at det bliver en dreng?

Var det i øvrigt ikke fedt at købe ind til huset? Kiggede ligeforbi bloggen tidligere i dag. Det ser jo SUPER lækkert ud - maj er jo liiige om lidt (i denne smmenhæng - når det handler om at jeg skal aflevere eksamensopgave i maj er det laaangt væk)

Hehe, tænkte nok, at nogle af jer ville hoppe på den!

Jo, jeg skal nok forsøge at opdatere så hurtigt som muligt, men vi skal lige hjem fra Aalborg først.

Jeg er faktisk for første gang i tvivl. Jeg har jo haft en (rigtig) fornemmelse med de tre første, men denne gang veksler jeg konstant mellem det ene og det andet... I nat drømte jeg, at det blev en dreng, men jeg har tidligere drømt, at det blev en pige, så jeg aner det ikke - derfor er det ekstra spændende!

Da vi var til kønsscanning med Ida, nåede jeg at sige, at det var en pige, da jeg så de tre streger på skærmen, før scanningsdamen selv nåede at sige det - men det var jeg også bare så sikker på, at hun var, inden vi tog til scanning.

Hvis jeg skal tro på mine symptomer og den kinesiske kalender, venter jeg en dreng. Jeg har jo haft en del mere kvalme denne gang, end med Ida og Zilan. Derudover flækker mine negle konstant. Med Ida og Zilan fik jeg de stærkeste flotte lange negle, men om det overhovedet har noget at sige, aner jeg ikke!

Det har bare været anderledes indtil videre...

Jeg har svært ved at finde ud af, hvad jeg tror. Måske fordi jeg håber på en dreng for Olivers skyld. Det gør, at jeg forsøger at overbevise mig selv om, at det er en pige, så jeg ikke bliver "skuffet" på hans vegne. Lidt svært at forklare - men jeg håber, du forstår, hvad jeg mener! Jeg tror bare, at alle mine tanker, forvirrer mere end de gavner...

Så konklusionen er, at jeg ikke har nogen som helst ide, om hvad h*n er for en!

Jo, det er megasjovt at købe ind - og vi er heldigvis ikke helt færdige endnu! Men vi har da fået købt sofa, postkasse, havehegn, fliser, gardiner, badeværelsestilbehør, tørrestativ osv. indtil videre. Vi mangler stadig et par skoskabe, havemøbler og et par andre småting, men jeg har heldigvis min liste til at holde styr på det - ellers ville jeg stresse totalt!

Det var for tidligt, du kiggede på bloggen! Jeg er lige blevet færdig med at ligge de sidste billeder derind!

Anmeld

19. april 2012

DK

Ihhh SÅ spændende Pia! Jeg hoppede skam også i med begge ben og tænkte: weee det er en..... snyder

Fedt med indkøb til hus. Ihh min indre shopaholic ville ÆÆÆLSKE det.  Jeg har også kigget på bloggen (et par dage siden) men jeg må da lige ind og kigge igen så. Det var nu mere fordi jeg ikke kunne huske det hed Farsø, og lige ville se hvor tæt det ligger på Aalborg. Vi vil jo gerne flytte lidt nordpå, så jeg har fortalt Kirstine at Zilan jo kommer fra "Aalborg" og så kan hun selv se nogle søde piger der bor deroppe. Sååå.... Zilan må lige repræsentere de nordjyske piger på en god måde, ikke? Kirstine glæder sig i alt fald meget, og spurgte da jeg fortalte at Zilan skulle med "tror du så hun vil lege?". OG ja, det tror jeg Kirstine er jo lidt genert, så hvis Zilan ikke er det må hun bare hive fat i Kirstine og tage hende med. Hun vil rigtig gerne.

Anmeld

19. april 2012

AnneBJ

piadas skriver:

Det var for tidligt, du kiggede på bloggen! Jeg er lige blevet færdig med at ligge de sidste billeder derind!

Jeg kan ikke finde nye billeder derinde

Anmeld

19. april 2012

piadas

AnneBJ skriver:

Jeg kan ikke finde nye billeder derinde

Hmm, de sidste nye er fra d. 13.-18. april... Kan du ikke se dem?

Anmeld

19. april 2012

piadas

DK skriver:

Ihhh SÅ spændende Pia! Jeg hoppede skam også i med begge ben og tænkte: weee det er en..... snyder

Fedt med indkøb til hus. Ihh min indre shopaholic ville ÆÆÆLSKE det.  Jeg har også kigget på bloggen (et par dage siden) men jeg må da lige ind og kigge igen så. Det var nu mere fordi jeg ikke kunne huske det hed Farsø, og lige ville se hvor tæt det ligger på Aalborg. Vi vil jo gerne flytte lidt nordpå, så jeg har fortalt Kirstine at Zilan jo kommer fra "Aalborg" og så kan hun selv se nogle søde piger der bor deroppe. Sååå.... Zilan må lige repræsentere de nordjyske piger på en god måde, ikke? Kirstine glæder sig i alt fald meget, og spurgte da jeg fortalte at Zilan skulle med "tror du så hun vil lege?". OG ja, det tror jeg Kirstine er jo lidt genert, så hvis Zilan ikke er det må hun bare hive fat i Kirstine og tage hende med. Hun vil rigtig gerne.

Jeg kan godt lide, at I allesammen hopper i med begge ben! Nu skal det lige passe, at h*n ikke vil vise sig frem imorgen!

Hehe, jamen mit shoppegen har heller aldrig haft det bedre!

Idag er der blevet købt reol, et par småting til Zilans værelse og en vasketøjskurv. Tænk, at det kan være så sjovt at købe en vasketøjskurv!!

Imorgen står den på afhentning af gardiner og køb af havemøbler, men så er det meste vist også overstået! Vi mangler dog stadig et TV til soveværelset - jeg tror, det bliver svært at hænge vores gamle kasse fra Bilka op på væggen, så den må lade livet (den er også købt, før fladskærmen holdt sit indtog, så det har gjort det godt). Men mon ikke der dukker et par ting eller ti op, når først vi er flyttet ind?

Lamper venter vi med at købe, for der er spots en del steder, så vi vil lige vente og se, hvad der passer ind, og hvor der mangler lys.

Så kommer vi også til at mangle noget cykeloverdækningshalløj, men jeg satser på, at min onkel, som er uddannet tømrer, kan hjælpe med at fikse noget sammen, som passer til resten af huset...men det haster heller ikke, så det bliver også først, når vi er flyttet ind.

Jamen, det er jo heller ikke helt forkert, at Zilan er fra Aalborg - hun er i hvert fald født der og boede der, til hun var 2½!

Jeg er sikker på, at de hurtigt finder ud af det sammen. Zilan plejer at være god til at komme i kontakt med andre børn, så det tror jeg hurtigt, de finder ud af. Zilan glæder sig i hvert fald til at møde Kirstine.

Anmeld

19. april 2012

AnneBJ

piadas skriver:

Hmm, de sidste nye er fra d. 13.-18. april... Kan du ikke se dem?

Nu kan jeg!! Det er fordi det sidste indlæg du har skrevet er fra slut marts, men billederne er jo nede i bunden!! Kigger straks - det kan jeg lige nå inden sengetid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.