Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej pigerKunne godt tænke mig at høre, om I kunne mærke/fornemme at I var gravide, inden det var muligt at tage den første graviditetstest? Har I evt. oplevet, at I var gravide, selvom I slet ikke kunne mærke/fornemme det.HilsenM
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Skruk skriver: Hej pigerKunne godt tænke mig at høre, om I kunne mærke/fornemme at I var gravide, inden det var muligt at tage den første graviditetstest? Har I evt. oplevet, at I var gravide, selvom I slet ikke kunne mærke/fornemme det.HilsenM
Gravid, når man mindst venter det. Sådan har alle mine veninder, familie og Jeg selv følt det. Og det tror jeg på Men de gange jeg testede, hvor den var negativ - der følte jeg bare at jeg kunne mærke det hele. Men NEJ. Det var omvendt, da jeg så var gravid. Gik jeg i 2 mdr. for følte ikke jeg var gravid, selvom jeg egentlig ikke lavede andet end at sove og græde.
Chritinap skriver: Gravid, når man mindst venter det. Sådan har alle mine veninder, familie og Jeg selv følt det. Og det tror jeg på Men de gange jeg testede, hvor den var negativ - der følte jeg bare at jeg kunne mærke det hele. Men NEJ. Det var omvendt, da jeg så var gravid. Gik jeg i 2 mdr. for følte ikke jeg var gravid, selvom jeg egentlig ikke lavede andet end at sove og græde.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128