En update på Mikkelsen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2012

TbCp

Zeus skriver:

Hold da fast et lækkert billede, hvor de står og rækker tunge

Og en dejlig update! Har gået og tænkt på jer indimellem, men er så dårlig til det med at læse blogs Men super lækkert at se ham hjemme, og se hvor stooooor han er blevet

Ja det er altså bare et eller andet ham og hans far har. Så snart Mikkel ser sin far så rækker han tunge, og når far så rækker tunge tilbage så smiler Mikkel over hele femøren Det er så sødt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

Maja_4000

Hvor er han skøn

Den der app du har med tigerspring , hvad hedder den ? Og koster den noget ?

Snakkede du ikke om at din mand måske ville skrive en fødselsberetning engang ? Synes det kunne være spændende at høre om det fra hans side

Anmeld

18. april 2012

Dot D

Han er altså bare sådan en charmetrold, sååå lækker. Dejligt at høre det går godt.......

Anmeld

18. april 2012

TbCp

Maja_4000 skriver:

Hvor er han skøn

Den der app du har med tigerspring , hvad hedder den ? Og koster den noget ?

Snakkede du ikke om at din mand måske ville skrive en fødselsberetning engang ? Synes det kunne være spændende at høre om det fra hans side

Den hedder vist "vidunderlige uger" mener jeg... har ikke lige min iPad ved mig lige nu
Og mener den kostede 38 kr...

Carsten har ikke fået skrevet en rigtig beretning om selve fødslen... eller jo, han har skrevet noget, men sådan både fødsel og sygdom
Bla. her

http://miraklerne.blogspot.com/2011/12/far-fortller_11.html

Anmeld

18. april 2012

TbCp

Dot D skriver:

Han er altså bare sådan en charmetrold, sååå lækker. Dejligt at høre det går godt.......

Tak

Anmeld

18. april 2012

Pige2009

Det var da en super dejlig update fra jer!  Det glæder mig meget, at det går så godt. Lad os håbe, han snart får ro på kroppen i takt med, at i nu er hjemme Dejligt at Liva også er sig selv igen...

Kh. Linda

Anmeld

18. april 2012

Maja_4000

TbCp skriver:

Den hedder vist "vidunderlige uger" mener jeg... har ikke lige min iPad ved mig lige nu
Og mener den kostede 38 kr...

Carsten har ikke fået skrevet en rigtig beretning om selve fødslen... eller jo, han har skrevet noget, men sådan både fødsel og sygdom
Bla. her

http://miraklerne.blogspot.com/2011/12/far-fortller_11.html

Puha .. Det er hård læsning !

Hvor har I været meget igennem Er virkelig glad for at det går godt nu .. Jeg håber inderligt at det fortsætter i den rigtige retning

Anmeld

19. april 2012

babymus77

Hej Tina;-) Jeg var en af dem der var med i kurven... Jeg får helt tårer i øjnene af at læse det går så godt, hvor er det fantastisk, efter alt det jeres lille familie har været igennem :-) Sender jer mange tanker om en god sommer!!! Knus anne

Anmeld

19. april 2012

TbCp

Baagøe skriver:

Det var da en super dejlig update fra jer!  Det glæder mig meget, at det går så godt. Lad os håbe, han snart får ro på kroppen i takt med, at i nu er hjemme Dejligt at Liva også er sig selv igen...

Kh. Linda

Tak
Ja vi håber meget at han snart finder lidt ro i sin lille krop

Anmeld

19. april 2012

TbCp

Maja_4000 skriver:

Puha .. Det er hård læsning !

Hvor har I været meget igennem Er virkelig glad for at det går godt nu .. Jeg håber inderligt at det fortsætter i den rigtige retning

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.