Halløj skønne menneske
Jeg ved ikke hvor mange af jer der læser med på bloggen, men for de af jer der ikke gør, vil jeg da lige komme med en lille update.
Mikkel er nu godt 19 uger (korrigeret knap 12 uger)
Vi blev udskrevet fra OUH mandagen op til påske og det er gået rigtig godt.
Vi går dog stadig til vægtkontrol på sygehuset, da vi skal være sikker på at han tager nok på. Vi skal derud igen her d. 27. så er der gået 14 dage siden sidste vægtkontrol.
Sidste vægttjek, for ca. 1 uge siden vejede Mikkel lige over 4800g 
Mikkel er en rigtig glad og mild dreng! Desværre sover han rigtig dårligt.
Det er sådan noget med 3 lure i løbet af dagen på 1/2 time pr. lur. Om natten 3-4 flasker og mange opvågninger. Det er drøn hårdt og der er ikke meget overskud.
I mandags var vi dog til kiropraktor med ham. Han blev jo taget med cup, og da han sad fast måtte de hive 4 gange før han kom ud. Og med alt det efterfølgende oveni også tænkte vi at det jo godt kunne være der sad noget og generede ham.
Kiropraktoren kunne mærke at han havde noget i klemme i nakken og mellem skulderbladene, så det begyndte han at løsne.
Resten af mandagen, om natten og tirsdagen sov Mikkel som en drøm!!!
I dag er han dog tilbage i det samme dumme søvnmønster igen - der er dog også en tiger på besøg, så det kan være derfor.
Vi skal afsted til kiropraktor på fredag igen.
Vi skal også til tjek ved fyssen på OUH d. 27. og vores sp har kontaktet kommunens fys så vi kan få råd og vejledning.
Mikkel er nemlig meget stiv og anspændt i sin krop. Han slapper aldrig af, spænder helt vildt hele tiden, samtidig har han utrolig meget uro i kroppen, han bevæger sig hele tiden i små ryk.
Det er meget normalt med spændingerne, pga. alt det han har været igennem, det er simpelthen stress der sidder fast i kroppen.
Han er meget opmærksom og smiler rigtig meget, tilgengæld sakker han noget bagud med det motoriske, men det er jo heller ikke ligefrem det der har været fokus på på sygehuset, og han har jo også været rigtig syg og bare ligget og sovet. Men det skal nok komme, vi øver os 
Vi har også kontaktet en spædbarnsterapeut som jeg håber at kunne få en tid ved snarest.
Vi vil gøre hvad som helst for at Mikkel kommer hel igennem alt det her.
Ellers har vi det godt. Der begynder at komme ro på familien igen. Liva var begyndt at reagere rigtig meget, bla. tissede hun pludselig i bukserne igen. Men hun er heldigvis også ved at være sit glade selv igen!
Det har været noget af en omgang og det er ikke slut endnu. Mikkel er rask, eller ja hans tarme er så raske de kan blive, men nu skal vi så til at "kæmpe" med efterdønningerne af det hele.
Men vi sidder her nu, 4 1/2 md. senere, men en glad og rask dreng, vi hænger stadig sammen og jeg tror vi er kommet stærkere ud på den anden side 
Og så lige en enkelt video og lidt billeder
http://www.youtube.com/watch?v=edgEHMsH8IQ&feature=g-upl&context=G2f0630bAUAAAAAAABAA
Husk at i kan følge med på bloggen og på Facebook