Til de gravide (også i andre selvfølgelig) - Navne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

325 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. april 2009

Tut

Hej

Har i fundet navne til jeres kommende nye børn?

Knus

Tut - der bliver vildere og vildere med navnet "Nana"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2009

Louise mortil4

Ja vi har, altså hvis det kommer til at passe til kønnet og pigen. Da sygehuset nu er blevet enige med sig selv om at det er en pige mere vi venter, så er vi blevet enige om Nanna til hende.

Knus Louise 39+5 håber lille søster snart kommer ud i dagslyset

Anmeld

12. april 2009

Tynen

Nej, slet ikke.
Altså, jeg har da masser på lager, men vil først gå 100% ind for sagen når vi ved hvad det bliver (Forhåbentlig til MD d. 20. )

Synes det er så vildt at jeg er gravid igen, så fatter bare ikke helt at vi skal til at finde navn, lave nyt børneværelse osv..

Trine - 19+0

Anmeld

12. april 2009

Joan ( Smallie )

Min datter skal døbes den 8 maj og hun skal hedde Anne og så Marie til mellem navn.

Joan

Anmeld

12. april 2009

Nadi

Jep det har vi.

Eller vi er helt enige om pige navnet (tror jeg nok), drenge navnet er jeg ikke helt med på endnu.

Anmeld

13. april 2009

Lulle25

Nej vi har endnu ikke fundet navne endnu som vi er enige om. Vi ved ikke hvad det bliver ( altså kønnet på baby) og vi har såaftalt at snakke navne når den lille er kommet
Kh Louise 37+4

Anmeld

13. april 2009

Nadi

Tut skriver:

Hej

Har i fundet navne til jeres kommende nye børn?

Knus

Tut - der bliver vildere og vildere med navnet "Nana"

Hvis det skal være i den stil, så er jeg bare helt vild med Nnenna/Nenna. Det lyder bare så fedt og det er ikke alle der hedder det. Hvis vi kunne blive enige, så skulle vores datter hedde dét hvis vi engang fik en pige Men nu er vi jo to til at bestemme så vores pigenavn er Josephine.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.