Hva skal jeg gøre :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2012

kvinde84

Sophie.Hammershøy skriver:

Er det rigtigt? Det siger min læge og JM de godt må????

At det er som om maven sådan spænder helt op også er det som et side stik (lidt værre dog) bare på maven, mine gør i hvertfald ondt og får dem hvis jeg går for hurtigt eller bare i det hele taget går for langt/for meget :/

Mon ikke der er forskel på plukveer så sent i graviditeten? Du skal jo føde any day soon, så jeg er ret sikker på at plukveerne godt må begynde at bide nu. 

Jeg synes at det lyder som om din krop gør sig klar til fødslen, men hvis du er så bekymret, så synes jeg du burde ringe til fødegangen eller JM og spørge dem ad.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

Anonym trådstarter

for de gør ikke ondt de normale plukveer jeg har.. de gør bare det hele stamt ovs. 

Anmeld

18. april 2012

kvinde84

Anonym skriver:

for de gør ikke ondt de normale plukveer jeg har.. de gør bare det hele stamt ovs. 

Nu er jeg ikke kommet så langt endnu, men jeg havde/har truende for tidlig fødsel pga forkortet livmoderhals. Jeg havde i nogle dage mens agtige smerter (de varede dog meget kort), det bekymrede mig lidt, da jeg ved at det er noget man forbinder med veer, de forsvandt heldigvis igen

Du er jo kommet så langt at det er helt ok at føde nu. Så umiddelbart ville jeg ikke bekymre mig, men som sagt, hvis du virkelig er bekymret, så ring og spørg om det er noget der skal tjekkes eller om det er helt ok at have de smerter.

Anmeld

18. april 2012

Kay

Sophie.Hammershøy skriver:

Der står intet om det ikk må gøre ondt.. Men der står heller ikk at det gør ondt hmmm...

tjekkede også min... intet... hmm... må lige høre længen til næste undersøgelse... det er i næste uge...

Anmeld

18. april 2012

Muffinmus

det er nu ret normalt at plukveer gør naller tils idst, det har mine gjort alle 3 gange nu her og min læge og jm siger det er heeeelt normalt i slutningen, fordi der arbejdes på højtryk.

Har masser af emns smerter og har den sidste uges tid får mange plukveer der gør naller helt om i måsen så meget strammer de og hiver alle vegne:-)

Men igen, nogle kan få det pga blærebetændelse, så få lige urinen tjekket for en sikkerheds skyld.

Anmeld

18. april 2012

Anonym trådstarter

Har jeg fået MariaE  

jeg havde tilgengæld svamp fik jeg afhvide så nu smøre jeg mig noget der hedder Canesten.. 

min urin var der ikke noget i da jeg lige har været på pinselin da der er noget infektion i det. såå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.