Hva skal jeg gøre :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2012

Alexander&Lærke

Måske kan du ringe til fødegange og høre om de vil tjekke dig måske du allerede er ved at åbne dig.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

Lise

Kroppen forbereder sig til fødslen. Er i nervøse eller trænger til en faglig vurdering, så ring til fødegangen. Måske i kan komme ind til et tjek.

Jeg var afsted til et tjek da jeg var 39+6 pga utilpashed og stille barn. Jordemoderen sagde at det var da bare fordi jeg snart skulle føde, og hun vurderede at jeg havde født indenfor 24 timer. 23,5 timer senere blev han født

Anmeld

18. april 2012

Isaac's mor

Tror måske bare det plukveer, der er nok intet galt

Men hvis du meget nervøs, kan du både ringe til din læge eller JM.

Anmeld

18. april 2012

Kay

Sophie.Hammershøy skriver:

Tror måske bare det plukveer, der er nok intet galt

Men hvis du meget nervøs, kan du både ringe til din læge eller JM.

min JM har altså fortalt mig at plukveer ikke må gøre ondt??

Anmeld

18. april 2012

EKBJ

Lise skriver:

Kroppen forbereder sig til fødslen. Er i nervøse eller trænger til en faglig vurdering, så ring til fødegangen. Måske i kan komme ind til et tjek.

Jeg var afsted til et tjek da jeg var 39+6 pga utilpashed og stille barn. Jordemoderen sagde at det var da bare fordi jeg snart skulle føde, og hun vurderede at jeg havde født indenfor 24 timer. 23,5 timer senere blev han født

Jeg er ikke nervøs:-) har snakke med nogle omkring det, dog ikke nogle som er faglige.. men dem jeg snakkede med sagde det var forberedelse til fødslen.. 

Anmeld

18. april 2012

Isaac's mor

Kay skriver:

min JM har altså fortalt mig at plukveer ikke må gøre ondt??

Er det rigtigt? Det siger min læge og JM de godt må????

At det er som om maven sådan spænder helt op også er det som et side stik (lidt værre dog) bare på maven, mine gør i hvertfald ondt og får dem hvis jeg går for hurtigt eller bare i det hele taget går for langt/for meget :/

Anmeld

18. april 2012

Kay

Er det rigtigt? Det siger min læge og JM de godt må????

At det er som om maven sådan spænder helt op også er det som et side stik (lidt værre dog) bare på maven, mine gør i hvertfald ondt og får dem hvis jeg går for hurtigt eller bare i det hele taget går for langt/for meget :/

minne strammer bare... de gør ik ondt... og JM sagde at de ikke skulle gøre ondt... bare stramme og være irriterende...

Anmeld

18. april 2012

Isaac's mor

Kay skriver:

minne strammer bare... de gør ik ondt... og JM sagde at de ikke skulle gøre ondt... bare stramme og være irriterende...

HMMMM, hva mon min store graviditets bog siger, jeg tjekker det sgu lige

Anmeld

18. april 2012

Anonym trådstarter

jamen det er jo lign. mins smerter jeg har som gør ondt .. ved ikke om det er plukveer..

Anmeld

18. april 2012

Isaac's mor

HMMMM, hva mon min store graviditets bog siger, jeg tjekker det sgu lige

Der står intet om det ikk må gøre ondt.. Men der står heller ikk at det gør ondt hmmm...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.