(februar) Hmm er jeg den eneste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Puha ,,, sønnen er nu 16 dage gammel og nu er jeg sgu skruk igen ...
Syntes det er vildt sørgeligt vi ikke skal have flere ... Må godt nok huske at nyde ham

åhh ja den glæder jeg mig ikke til at det den sidste. er du sikker på det den sidste

Hov og hvad sagde din læge?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2009

Mca<3

Diana... skriver:

åhh ja den glæder jeg mig ikke til at det den sidste. er du sikker på det den sidste

Hov og hvad sagde din læge?

Knus

Jo han er den sidste ,, Henrik vil gerne nøjes med ham ,, Han skulle lige foreslå 1 gang at han skulle være store bror så er jeg med på den ... He he men jeg er sgu for gammel ,, må nok se det i øjnene ...

Puha min læge sendte mig til scanning .. Min livmoder har næsten ikke trukket sig sammen ... Den er fyldt med blod .. Så har fået nogle grimme piller jeg skal tage i 3 dage så livmoderen trækker sig sammen og blodet kommer ud .... Havde det altså på fornemmelsen da min mave altid er blevet helt flad med det samme når jeg har født men ikke denne gang .. Den fylder stadig en del Glæder mig til det er overstået og jeg har blødt ud ....

Anmeld

21. april 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Jo han er den sidste ,, Henrik vil gerne nøjes med ham ,, Han skulle lige foreslå 1 gang at han skulle være store bror så er jeg med på den ... He he men jeg er sgu for gammel ,, må nok se det i øjnene ...

Puha min læge sendte mig til scanning .. Min livmoder har næsten ikke trukket sig sammen ... Den er fyldt med blod .. Så har fået nogle grimme piller jeg skal tage i 3 dage så livmoderen trækker sig sammen og blodet kommer ud .... Havde det altså på fornemmelsen da min mave altid er blevet helt flad med det samme når jeg har født men ikke denne gang .. Den fylder stadig en del Glæder mig til det er overstået og jeg har blødt ud ....

ahh søde for gammel er du ikke synes jeg, der jo mange der først vil være gravide sidst i 30erne så du har nogen år at gøre godt på endnu

Ej søde det lyder bare ikke godt. Hvad så med amningen og lille manden må du gerne det når du får sådan nogen stærke piller.
Godt de fandt ud af det, kan du mærke nogen forskel nu så?

Kan godt forstå du glæder dig til det overstået.

Knus Diana

Anmeld

21. april 2009

Mca<3

Diana... skriver:

ahh søde for gammel er du ikke synes jeg, der jo mange der først vil være gravide sidst i 30erne så du har nogen år at gøre godt på endnu

Ej søde det lyder bare ikke godt. Hvad så med amningen og lille manden må du gerne det når du får sådan nogen stærke piller.
Godt de fandt ud af det, kan du mærke nogen forskel nu så?

Kan godt forstå du glæder dig til det overstået.

Knus Diana

Årh ja amning .. Var helt ude af den i går ... Gyn. på sygehuset sagde jeg gerne måtte amme med de piller .. Da jeg så kom hjem med dem og fik læst indlægssedlen panikkede jeg fuldstændigt .. Der stod man ikke måtte amme da baby kunne få kramper og forhøjet blodtryg .. Så stod der at hvis man ammede skulle der gå 6 timer fra man havde taget pillen ,, hmm Jeg spiser 2 stk 3 gange dagligt ... Jeg kontaktede min egen læge og barselsgangen hvor jeg fik af vide at det må jeg altså godt med de små doser jeg tager ... Er sgu ikke meget for det ... Nææ bløder lidt men maven er blevet mindre forstår det ikke helt ,, havde forventet noget der svarer til en styrt blødning og det er sidste dag i morgen .....

Jo du har ret ,, ville da nok godt kunne nå nr 4 ,, he he nu må vi se hva tiden bringer Henrik siger mange gange dagligt at han vokser for hurtigt og han skulle forblive baby

Anmeld

21. april 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Søde Tanja, du er bestemt ikke for gammel til, at få et barn til Man er ikke ældre end, at man føler sig. Dine to andre børn er jo også så "gamle", at man godt kan forstå, hvis I gerne vil have to tæt på hinanden.

Jeg kunne godt tænke mig en til, men der er kun 17 mdr. mellem Luka og Lina, så jeg regner bestemt ikke med, at der kommer en nr. 3

Knus fra
Katja

Anmeld

21. april 2009

Mca<3

Men jeg tror ikke jeg ville kunne overskue 2 i rap ... Alex skulle helst være ca 3 år før nr 4 kom til verden og så er jeg altså gammel ....

Nu må vi se .. bliver manden skruk hopper jeg på den .. he he også selvom det skulle blive snart Snakkede med sygeplejersken fra mit arbejde i går ,, hun sagde at selvom jeg fik nr 4 ville jeg stadig blive skruk .. og jeg tror faktisk hun har ret

Anmeld

21. april 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det er også hårdt med to i rap - men heldigvis er Lina så nem (7-9-13). Det var heller ikke meningen, at de skulle komme så tæt på hinanden - havde satset på 2 år, men det bestemmer man jo ikke altid selv.

Jeg er først begyndt, at være alene med dem begge nu. Har været det 3 timer i går og så midt i "ulvetimen" med Luka. Han er jo ikke så stor, at man kan sige, at han lige må vente ... Men det går over alt forvening nu

Selvom I venter 3 år synes jeg ikke, at du er for gammel. Jeg tror, at vi er jævnaldrene (jeg er lige fyldt 36 år to dage efter, at Lina blev født).

Jeg tror, at sygeplejersken har ret i, at man nok altid vil være skrunk. Jeg synes, at det var fantatisk, at være gravid og ville gerne igen

Anmeld

21. april 2009

Mca<3

Ja har nogen venner som også har fået 2 i træk ,,, Puha syntes de har været bombet i 1 år nu hi hi ..... Klart det bliver fedt når de bliver ældre .....
Jo så er vi lige gamle eller unge må vi vel hellere sige ,,,, Folk bliver ældre og ældre når de får børn så 39 er nok ikke så galt for nr 4 .... Nu må vi se .. Det virker jo heller ikke som om min krop har så godt af det mere .. Jeg tænker at den nu ikke engang kan hele sig selv op igen ,,,,

Anmeld

12. maj 2009

Mira0911

jeg vil skam os have en mere... Men venter lige et par år endnu....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.