Diana... skriver:
ahh søde for gammel er du ikke synes jeg, der jo mange der først vil være gravide sidst i 30erne så du har nogen år at gøre godt på endnu 
Ej søde det lyder bare ikke godt. Hvad så med amningen og lille manden må du gerne det når du får sådan nogen stærke piller.
Godt de fandt ud af det, kan du mærke nogen forskel nu så?
Kan godt forstå du glæder dig til det overstået.
Knus Diana
Årh ja amning .. Var helt ude af den i går ... Gyn. på sygehuset sagde jeg gerne måtte amme med de piller .. Da jeg så kom hjem med dem og fik læst indlægssedlen panikkede jeg fuldstændigt .. Der stod man ikke måtte amme da baby kunne få kramper og forhøjet blodtryg .. Så stod der at hvis man ammede skulle der gå 6 timer fra man havde taget pillen ,, hmm Jeg spiser 2 stk 3 gange dagligt ... Jeg kontaktede min egen læge og barselsgangen hvor jeg fik af vide at det må jeg altså godt med de små doser jeg tager ... Er sgu ikke meget for det ... Nææ bløder lidt men maven er blevet mindre

forstår det ikke helt ,, havde forventet noget der svarer til en styrt blødning og det er sidste dag i morgen .....
Jo du har ret ,, ville da nok godt kunne nå nr 4 ,, he he nu må vi se hva tiden bringer

Henrik siger mange gange dagligt at han vokser for hurtigt og han skulle forblive baby
Anmeld