(februar) Hmm er jeg den eneste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

812 visninger
18 svar
0 synes godt om
12. april 2009

Diana...

Som bare så gerne vil have en mere? Jeg synes bare det var så fantastisk at føde og følelsen bagefter, jeg vil bare så gerne opleve det igen snart. vi er blevet enig om at når Lucas er 1 år går vi igang igen hvis jeg vi lige så meget der, Claus er klar nu, men vil gerne have lucas alene lidt endnu.

Hvordan har i det.

Knus Diana som er mega skruk efter en mere men venter til Lucas er 1 år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2009

MoarViborg

Nej, det er du bestemt ikke ene om
Dog vil jeg også gerne liiige vente mindst et år, så jeg rigtig har tid og overskud til at nyde Maya! Glæder mig også til at få nummer to- det må være helt anderledes, når man har en masse erfaringer at trække på fra nummer et! Man er nok ikke så usikker hele tiden

Anmeld

12. april 2009

Muffinmus

he he, nej da
Jeg har været skruk hele tiden mens jeg var gravid og er det sørme da stadig
Men nu har jeg jo 2 med 20 mdrs mellemrum og det er faktisk pænt hårdt nogle dagem så nr 3 må vente noget endnu hvis det er

Anmeld

12. april 2009

Diana...

åhh det var dejligt at vide jeg bliver helt flov når jeg fortæller nogen det for jeg har jo lige fået lille lucas og elsker ham bare så meget, og synes det hele er så fantastisk nok os derfor man vil igen.

Anmeld

12. april 2009

Diana...

MariaE skriver:

he he, nej da
Jeg har været skruk hele tiden mens jeg var gravid og er det sørme da stadig
Men nu har jeg jo 2 med 20 mdrs mellemrum og det er faktisk pænt hårdt nogle dagem så nr 3 må vente noget endnu hvis det er

Ja jeg kunne godt forstille mig det var hård med 2 ble børn.

Anmeld

13. april 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Jeg synes, at det var fantastisk, at være gravid og jeg nød hvert sekund. Jeg vil rigtig gerne opleve, at være gravid igen - men - der er kun 17 mdr. imellem Luka og Lina, så jeg regner bestemt ikke med, at der kommer en nr. 3

Kh.
Katja - Lina 20 dage og Luka 18 mdr.

Anmeld

13. april 2009

D.B.L

Nope, er selv seriøst skruk. Drømmer om at få nummer tre om en 3 års tid. Men nu skal Ella og Cornelia bare nydes, få styr på karierren da jeg gerne vil læse videre og så skal vores 3 værelses lejlighed skiftes ud til noget større inden. Men er SLET IKKE FÆRDIG med at få børn

Anmeld

16. april 2009

stine_olesen

Kunne helt sikkert også godt tænke mig en til, mewn der kommer til at gå lidt længere tid, skal ihvertfal lige opleve og kune sove en hel nat igennem det savner jeg godt nok har aldrig været specielt god til det med at vågne midt i min søvn og det har virkelig taget hårdt på mig, især når manden er landmand og arbejder hele tiden så er der ikke megen hjælp at hente, kunne lige så godt være ene mor sådan føles det engang imellem, men en til helt sikkert Huset skal bare lige udvides først så grin ikke flere værelser tilbage nemlig

Stine

Anmeld

21. april 2009

Heidi1987

Jeg er også rigtig glad for at jeg beholdte den mindste jeg tænkte ellers også meget over om jeg orkede to ble børn når man skulle stå alene med det hele. Men nu synes jeg faktisk jeg har mere overskud til dem fordi man ikke går og håber at farmand tager over så blir man heller ikke skuffet.
og så er det så fedt at se når storebror passer på ham og hjælper med at give sut og flaske.
Og ja så tager man også alting meget roligere med nummer to. for første gang var der så mange ting man var i tvivl om, men nu har man prøvet det hele.
Jeg har altid gerne ville have mange børn lige fra helt lille (min mor havde otte ) men hvis der skal komme en nr 3 og 4 blir det ikke før der er en far med inde i billedet til at hjælpe til.
er der nogen der har nogen ide om hvor man finder en ordentlig mand??

knus fra heidi

Anmeld

21. april 2009

Mca<3

Puha ,,, sønnen er nu 16 dage gammel og nu er jeg sgu skruk igen ...
Syntes det er vildt sørgeligt vi ikke skal have flere ... Må godt nok huske at nyde ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.